چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
نسل آینده مراکز تماس
مرکزتماس همیشه در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات درحال تغییر سازمان و مشتریان آن میباشد و هیچ صنعت دیگری را سراغ نداریم که بتواند با چنین سرعتی خود را با این تغییرات سریع و روزافزون هماهنگ کند.
مسیرهای ارتباطی جدید، کارکنان سازمان و از همه مهمتر مشتریانی که روز به روز توانمندتر و آگاهتر میشوند، همه اینها در کنار مراکز ارتباط توانستهاند به پیشرفت خدمات مشتریان در سازمانها کمک کنند.
مرکزتماس در همه سازمانها چه کوچک و چه بزرگ به عنوان یک ابزار کارآمد و مهم همیشه وجود داشته و خواهد داشت ولی قطعاً تغییرات مهمی در شکل استفاده و حتی قسمتهای تشکیل دهنده این ابزار به وجود آمده است. سرعت بالای رشد فناوری و مهمتر از آن، تغییر شیوه زندگی مشتریان به ما نشان میدهد که بهزودی تغییرات بنیادینی در مراکزارتباط رخ خواهد داد که باعث تغییر در ماهیت و حتی ظاهر و عملکرد آنها نیز میگردد.
بسیاری از تغییراتی که ما فکر میکنیم در آینده اتفاق خواهد افتاد، در حال حاضر اتفاق افتاده است.

اهداف سمینار ICCS2017
- بررسی وضعیت کنونی مرکز تماس و پیشگامان آن در ایران
- معرفی امکانات و تکنولوژی های جدید مرکز تماس
- ایجاد یک زنجیره پویا بین ارائه کنندگان و مصرف کنندگان
- انتقال دانش روز دنیا در صنعت مرکز تماس
محتوای سمینار ICCS2017
- تحول در ارائه خدمات به مشتریان
- مرکز تماس مرده است – زنده باد مرکز تجربه
- حرکت از مرکز هزینه به مرکز فرصتها
- از سلف سرویس به سلفی سرویس
- معرفی سوپر کارشناسان آینده
- ارتباط خود را تا کجا میتوانیم گسترش دهیم؟
- با این حجم اطلاعات مختلف و پراکنده چه کنیم؟
گروه هدف ICCS2017
- مدیران سازمان های ارائه دهنده خدمات مرکز تماس
- مدیران سازمان های بهره بردار مرکز تماس
- مدیران سازمان هایی که می توانند از خدمات مرکز تماس در پیشبرد استرتژی های خود استفاده نمایند