ICCS Seminars

Iran Contact Center Seminars

سمینارهای تخصصی ICCS از سال ۲۰۱۴ به عنوان اولین سمینار تخصصی مراکز تماس در ایران شروع به فعالیت کرده است و تاکنون رویدادهای متعددی را با همکاری با دانشگاه ها و شرکت های معتبر در این حوزه برگزار کرده است.

سمینارهای مراکز تماس تلاش دارد تا با علاوه بر بالابردن سطح دانش و بروز کردن اطلاعات این صنعت در ایران ، محلی باشد برای ارتباط فعالین این حوزه در ایران.

لوگوی ICCS

سومین سمینار سراسری مراکز تماس

ICCS2016  سومین سمینار از مجموعه سمینار های سراسری مراکز تماس بود که با عنوان بسیار جدید و جذاب Gamification  و با همکاری سازمان مدیریت صنعتی تهران در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ و به همراه نمایشگاه محصولات و خدمات این صنعت برگزار گردید

اطلاعات بیشتر درباره ICCS2016
لوگوی ICCS

دومین  سمینار سراسری مراکز تماس

ICCS2015 دومین سمینار تخصصی مراکز تماس بود که مجددا با همکاری دانشگاه امیرکبیر و با وسعت هرچه بیشتر در مرداد ماه ۱۳۹۴ و با رویکرد تجربه مشتری برگزار گردید. در حاشیه این سمینار نیز دومین نمایشگاه محصولات و خدمات حوزه مراکز تماس نیز برپا بود که شرکت های زیادی در آن حضور داشتند. و محصولات و خدمات خود را ارائه دادند.

اطلاعات بیشتر دربارهICCS2015
لوگوی ICCS

اولین  سمینار سراسری مراکز تماس

ICCS2014 اولین رویداد از سری سمینارهای سراسری مراکز تماس در ایران بود که با همکاری دانشگاه امیرکبیر و با رویکرد خدمات پس از فروش و به همراه اولین نمایشگاه محصولات و خدمات صنعت مرکز تماس در اسفند ماه سال ۹۲ برگزار گردید. این سمینار به همراه اعطای مدرک حضور توسط دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید

اطلاعات بیشتر درباره ICCS2014
لوگوی ICCS

کارگاه آموزشی طراحی مراکز تماس

سمینار بررسی فرصت های سرمایه گذاری صنعت مرکز تماس در استان همدان در سال ۱۳۹۵ به همت اداره مخابرات استان همدان برگزار گردید و به دعوت این عزیزان مهندس قنادیان به عنوان سخنران اصلی این سمینار به بررسی فرصت ها و چالشهای این صنعت پرداخت و به سوالات سرمایه گذاران در این بخش پاسخ داد. این سمینار در محل اداره مخابرات استان همدان برگزار شد

آکادمی آموزش تخصصی مرکز تماس
لوگوی ICCS

اولین کارگاه تخصصی مدیریت مراکز تماس

اولین کارگاه تخصصی مدیریت مراکز تماس در سال ۱۳۹۲ و در دو روز در هتل اوین تهران با حضور اساتید و فعالین این بخش برگزار شد . در این گارگاه که در ۴ بخش اصلی برگزار شد مطالب بسیار مفیدی در حوزه تکنولوژی های مراکز تماس، مدیریت منابع انسانی، CRM و البته کنترل کیفیت مراکزتماس مطرح گردید و شاخص های اصلی بررسی شد

آکادمی آموزش تخصصی مرکز تماس
لوگوی ICCS

چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس

ICCS2017 چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس بود که سال ۱۳۹۶، به همراه نمایشگاه محصولات و خدمات مرکز تماس در پارک فناوری /ردیس برگزار شد . عنوان این سمینار “نسل آینده مراکز تماس ” بود که با استقبال بسیار خوبی به انجام رسید . اتفاق مهم در این سمینار ، رونمایی از اولین کتاب تخصصی در این حوزه بود

اطلاعات بیشتر دربارهICCS2017

ICCS Training Videos

ویدیوی های آموزشی مرکز تماس

ICCS Contact Center Articles

مقالات تخصصی مرکز تماس