Welcome to ICCS24.ir

شما همیشه به بازبینی ارتباطات خود با مشتریان نیاز دارید​​​​​​​

فضای بیرونی کسب و کار شما همیشه و با سرعت بالا در حال تغییر است و مشتریان شما که اصلی ترین سرمایه شما هستند نیز همراه با این تغییرات هستند. شما نیاز دارید که به همان سرعت و حتی سریعتر از آن نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید و فرایندهای خدمات مشتریان خود را با آن منطبق کنید

ما همیشه متعهد به

حرف ها یمان هستیم

ما همیشه به دنبال

نوآوری هستیم

ماهمیشه متعهد به

کیفیت هستیم

هرآنچه از یک مرکز ارتباط با مشتریان می خواهید می توانید در ICCS24.ir بیابید

مرکز تماس یا مرکز ارتباط با مشتریان مهمترین ابزار ارتباطی هر سازمان با مشتریان خود است و البته شاید جزو ابزارهای پیچیده و چالش برانگیز نیز باشد . معمولا راهاندازی یک مرکز تماس در سازمان با هزینه ها و چالش های زیادی روبرو است و مدیران سازمان را با ابعاد مختلف و بسیار دور از هم مانند تکنولوژی ، نیروی انسانی ، فضای کاری ، فرایندها، شاخص ها و … مواجه می کند .

ما در ICCS24 تلاش کردیم هر آنچه شما می خواهید یکجا فراهم کنیم

تکنولوژی های مرکز ارتباط یا همان کالسنترها همانند سایر تکنولوژی های دیگر روز به روز در حال پیشرفت هستند . اصلی ترین سرمایه گذاری هر سازمانی در ابتدای راه انداری مرکز ارتباط مربوط به خرید تکنولوژی های روز در این زمینه است .

سیستم های VOIP، سیستم های گزارش گیری ، سیستم های ضبط مکالملت و ابزارهای ثبت اطلاعات مانند CRM و سایر نرم افزارهای کنترلی و نظارتی در حال حاضر از تنوع زیادی در کارکرد و قیمت برخوردار هستند .

انتخاب درست این ابزارها با نگاه آینده نگر و متناسب با کارکرد و بودجه سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

 

در ایران ارزیابی مراکز تماس به صورت علمی و حرفه ایی انجام نمی شود و سازمان ها دسترسی درستی به استاندارهای مراکز تماس در خصوص راه اندازی و بهینه سازی مراکز تماس خود ندارند و به همین دلیل هزینه های زیادی را در مسیر های نادرست به جهت از بین بردن مشکلات خدمات مشتریان خود انجام می دهند .

تکنولوژی های مورد استفاده، فرایندهای تخصصی مراکز تماس و البته مدیریت منابع انسانی سه ستون اصلی مراکز تماس هستند که باید همیشه مورد بررسی و بهبود قرار بگیرند
خدمات ارزیابی ICCS به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با شناختی درست و همه جانبه نقاط ضعف و قوت مرکز ارتباط با مشتریان خود را بیابید.

بیشتر بدانید

همچنان اصلی ترین عنصر راهبری مراکز تماس منابع انسانی ماهر و کار آمد است که نتیجه تمامی فرایندها و استراتژی های سازمان در خصوص ارتباط با مشتریان در دستان نیروی انسانی سازمان است .
آموزش تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان نه تنها باعث ایجاد انگیزه و افزایش مهارت پرسنل در تمام سطوح می شود بلکه تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارامدی و کاهش هزینه های سربار در سازمان می شود .
آموزش های تخصصی آکادمی ICCS می تواند به شما در این زمینه کمک کند

بیشتر بدانید

​​با توجه به پیچیدگی های بسیار زیاد در الما نهای تشکیل دهنده مراکز تماس و همچنین گستردگی ابزارها و استراتژی های مورد استفاده ، راه اندازی و بهبود مراکز تماس نیاز به تخصص و تجربه مرتبط و طولانی دارد که در بسیاری از سازمان ها این تخصص به دلیل دور بودن از کسب و کار اصلی سازمان وجود ندارد . به همین دلیل پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از اطلاف منابع مالی و غیر مالی سازمان و همچنین ایجاد یک مرکز ارتباط حرفه ایی و کارامد از خدمات مشاوره ICCS در این خصوص استفاده نمایید.

متخصصین و مشاورین ICCS  متعهدانه و مسئولانه تمام تلاش و تخصص خود را به کار می گیرند تا شما بتوانید بیشترین بازدهی را در خدمات خود داشته باشید . این اصلی ترین تخصص ماست 

بیشتر بدانید

We’re Here To Help Your Business

Through Creativity, Integrity & Innovation

ICCS چطور میتونه به شما کمک کنه؟

تعدادی از سازمان هایی که از خدمات ICCS استفاده کرده اند

همکاری با ICCS
۰+
سال تجربه
۰+
سمینار سراسری
۰
دوره آموزشی
۰
آموزش دیده

تاریخچه ICCS

خدمات ICCS

برونسپاری مرکز تماس

مشاوره مرکز تماس

خدمات مشاوره مرکز تماس