اولین سمینار سراسری مراکز تماس

با رشد سریع در بازار کار و صنایع مختلف و همچنین بالا رفتن سطح آگاهی مشتریان و توان مقایسه خدمات و محصولات گوناگون با هم ، پیچیدگی کسب و کار نیز به همان اندازه بیشتر و بیشتر شده است. که این عامل اگرچه دشواری هایی را برای صاحبان کسب و کار ایجاد کرده است ولی به خودی خود می تواند فرصت هایی را نیز برای مشاغل ایجاد کند تا در این بازار پررقابت گوی سبقت را از دیگران بربایند.

ارتباط فعال، پویا و هدفمند با مشتریان یکی از اصلی ترین روشهای ارضای این نیاز مشتریان در این بازار پویا و متغیر است .

تحقیقات نشان می دهد ارتباط کلامی همچنان موثرترین روش ارتباط با مشتریان است که مراکز تماس به خوبی می توانند این ارتباط را ایجاد کنند.

سمینار سراسری مراکز تماس در نظر دارد با تشکیل اجماعی از فعالین این صنعت در کنار بالا بردن دانش این حوزه همگام با دنیا بتواند توانمندی های داخلی را نیز به همگان معرفی کند.

ICCS2014

اهداف سمینار ICCS2014

  1. بررسی وضعیت کنونی مرکز تماس و پیشگامان آن در ایران
  2. معرفی امکانات و تکنولوژی های جدید مرکز تماس
  3. ایجاد یک زنجیره پویا بین ارائه کنندگان و مصرف کنندگان
  4. انتقال دانش روز دنیا در صنعت مرکز تماس

محتوای سمینار ICCS2014

  1. خدمات پس از فروش و مرکز تماس
  2. استرتژی های تماس
  3. برون سپاری
  4. تکنولوژی

گروه هدف ICCS2014

  1. مدیران سازمان های ارائه دهنده خدمات مرکز تماس
  2. مدیران سازمان های بهره بردار مرکز تماس
  3. مدیران سازمان هایی که می توانند از خدمات مرکز تماس در پیشبرد استرتژی های خود استفاده نمایند

سخنرانان اولین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2014

روژین روزبهانی

مشاور و مدرس در حوزه مراکز تماس

علی قنادیان

مدرس، مشاور و سخنران حوزه مراکز تماس

مدیر سمینار سراسری مرکز تماس

نیما میرشکاری

محقق و مدیر حوزه مالی و خدمات مشتریان

علیرضا حسین نژاد

مدیر عامل و فعال در حوزه مراکز تماس

تصاویر اولین سمینار سراسری مراکز تماس

شرکت کننده۰