آنلاین
۸ ساعت تئوری و عملی
شبیه سازی مکالمه تلفنی
مدرک پایان دوره ICCS
آموزش اصول و فنون مذاکره تلفنی در مراکز تماس
عملکرد کارشناسان مرکز تماس خلاصه کلیه فرایندها و اهداف سازمان است که تجلی آن را از طریق صحبت و برقراری ارتباط کلامی با مخاطبین سازمان به نمایش می گذارند ، پس یک مکالمه موفق و مذاکره استاندارد و اصولی میتواند مهمترین بخش از فرایند ایجاد ارتباط با مشتریان را به خود اختصاص دهد . کارشناسان مرکز تماس می توانند با استفاده از تکنیکها ، اصول و تجربه خود باعث به ثمر نشستن زحمات سازمان شوند و یا بالعکس!!!