تماس ویدیویی در مرکز تماس
تماس ویدیویی در مرکز تماس یا همان ویدیو کال ، یکی از موثرترین کانال های ارتباطی با مشتری در مراکز تماس و مراکز خدمات مشتریان است که می تواند در بسیاری از موارد جایگزین ارتباطات حضوری با مشتریان شده و بار کاری زیادی را از دوش سازمان بردارد و تجربه ایی منحصر به فرد و متمایز را برای مشتریان شما از ارتباط با سازمان ایجاد کتند .
استفاده درست و بهینه از این کانال ارتباطی موثر می تواند مزیت رقابتی بسیار زیادی را برای خدمات مشتریان شما ایجاد کند
![تماس ویدیویی در مرکز تماس Call Center VideoChat](https://iccs24.ir/wp-content/uploads/2023/06/Proven-Video-Platform-Capabilities-e1612249112411.png)
![ویدیو چت در مرکز تماس](https://iccs24.ir/wp-content/uploads/2023/06/Intelligent-Call-Routing-Distribution.png)
چرا بهتر است از تماس تصویری در مرکز تماس خود استفاده کنیم؟
- ایجاد تجربه ایی بهتر برای مشتریان
- کاهش زمان مکالمه با مشتری
- افزایش کارایی کارشناسا مرکز تماس
- افزایش شاخص FCR در مرکز تماس
- پاسخ و حل کردن موارد پیچیده تر در مرکز تماس
ویژگی های نرم افزارتماس تصویری ICCS
- تماس صوتی و تصویری
- قابلیت ضبط مکالمات تصویری و صوتی
- قابلیت دریافت و ارسال فیل در حیت مکالمه
- قابلیت عکس گرفتن از قسمتی از صحبت و الصاق به پرونده
- توذیع حرفه ایی تماس های تصویری ورودی بین کارشناسان
- گزارشات دقیق از مکالمات تصویری و صوتی
- قابلیت نمایش محل جغرافیایی مشتری برای کارشناس
- داشبور کنترل تماس های تصویری برای مدیران و سرپرستان
- قابلیت اشتراک صفحه نمایش توسط مشتری و کارشناس
- قابلیت یکپارچه سازی با وب سایت و اپلیکیشن
![iccs video chat ویدیو کال در مرکز تماس](https://iccs24.ir/wp-content/uploads/2023/06/iccs-video-chat.png)
با ما در تماس باشید
![تماس با ICCS](https://iccs24.ir/wp-content/uploads/2023/01/4-1.png)