چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
نسل آینده مراکز تماس
مرکزتماس همیشه در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات درحال تغییر سازمان و مشتریان آن میباشد و هیچ صنعت دیگری را سراغ نداریم که بتواند با چنین سرعتی خود را با این تغییرات سریع و روزافزون هماهنگ کند.
مسیرهای ارتباطی جدید، کارکنان سازمان و از همه مهمتر مشتریانی که روز به روز توانمندتر و آگاهتر میشوند، همه اینها در کنار مراکز ارتباط توانستهاند به پیشرفت خدمات مشتریان در سازمانها کمک کنند.
مرکزتماس در همه سازمانها چه کوچک و چه بزرگ به عنوان یک ابزار کارآمد و مهم همیشه وجود داشته و خواهد داشت ولی قطعاً تغییرات مهمی در شکل استفاده و حتی قسمتهای تشکیل دهنده این ابزار به وجود آمده است. سرعت بالای رشد فناوری و مهمتر از آن، تغییر شیوه زندگی مشتریان به ما نشان میدهد که بهزودی تغییرات بنیادینی در مراکزارتباط رخ خواهد داد که باعث تغییر در ماهیت و حتی ظاهر و عملکرد آنها نیز میگردد.
بسیاری از تغییراتی که ما فکر میکنیم در آینده اتفاق خواهد افتاد، در حال حاضر اتفاق افتاده است.

اهداف سمینار ICCS2017
- بررسی وضعیت کنونی مرکز تماس و پیشگامان آن در ایران
- معرفی امکانات و تکنولوژی های جدید مرکز تماس
- ایجاد یک زنجیره پویا بین ارائه کنندگان و مصرف کنندگان
- انتقال دانش روز دنیا در صنعت مرکز تماس
محتوای سمینار ICCS2017
- تحول در ارائه خدمات به مشتریان
- مرکز تماس مرده است – زنده باد مرکز تجربه
- حرکت از مرکز هزینه به مرکز فرصتها
- از سلف سرویس به سلفی سرویس
- معرفی سوپر کارشناسان آینده
- ارتباط خود را تا کجا میتوانیم گسترش دهیم؟
- با این حجم اطلاعات مختلف و پراکنده چه کنیم؟
گروه هدف ICCS2017
- مدیران سازمان های ارائه دهنده خدمات مرکز تماس
- مدیران سازمان های بهره بردار مرکز تماس
- مدیران سازمان هایی که می توانند از خدمات مرکز تماس در پیشبرد استرتژی های خود استفاده نمایند
سخنرانان چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCs2017
ویدیو کنفرانس
تصاویر چهارمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2017