Omni Channel Contact Center
ارتباطی سریع، کامل و آسان را با مشتریان خود رقم بزنید
مرکز تماس دیجیتال ICCS یک راهکار همه کاره
راهکار چت و چت بات در مرکز تماس
همیشه در دسترس باشید
استفاده از چت در مرکز تماس یک روش موثر و کارآمد است که بسیاری از مزایا و فوایدی را برای سازمانها و مشتریانشان فراهم میکند. در زیر به برخی از مزایا این روش اشاره میکنم:
درخواست دمو رایگان
شما می توانید به صورت رایگان برای مدت یک ماه از پلتفرم ICCS Omni Channel ما استفاده کنید
تمام کانال های ارتباطی خود را یکپارچه کنید
یکپارچگی قوی با سایر نرم افزارها
Omnichannel Contact Center
ICCS یک پلتفرم مرکز تماس با مشتری است که به عنوان یک میان افزار بین نقاط تماس دیجیتالی مشتری و سیستم های مختلف سازمان شما عمل می کند.
ICCS می تواند:
• دسترسی به تعدادی از نقاط تماس دیجیتالی مانند پیامک ، ایمیل ، چت ، پیام های اجتماعی ، چت بات ، ارتباط تصویری، چت صوتی و اشتراک صفحه نمایش را فراهم کند
• با CTI ها و API های خارجی تعامل داشته باشد و با نوم افزارهای CRM و مشابه آن تجمیع شود وکلیه تعاملات متنی، صوتی و تصویری شمارا ضبط کند
• ارتقائ دسکتاپ کارشناس پاسخگو ، با همه کانال ها و اطلاعات مربوط به سابقه مشتری، ICCS را می توان با استفاده از ICCS.AI و با افزودن قابلیت های ChatBOT به یک راه حل کامل تبدیل کرد.
کانال های دیجیتال خود مانند Chat، Chat Bot ، Video Chat ، Audio Chat ، … را با هم یکپارچه کنید