Omni Channel Contact Center

ارتباطی سریع، کامل و آسان را با مشتریان خود رقم بزنید

برونسپاری مرکز تماس
کارایی بالاتر

استفاده از چت در مرکز تماس، به مشتریان امکان می‌دهد با کارشناسان و نمایندگان شما به صورت همزمان و در زمان‌های متفاوت در ارتباط باشند. این روش باعث افزایش سرعت و کارآیی پاسخگویی به مشتریان می‌شود و در نهایت بهبود تجربه کاربری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

امکانات پیشرفته

استفاده از چت پیشرفته، ویژگی‌هایی مانند واکنش زنجیره‌ای، بات‌های هوشمند، فایل‌ها و تصاویر و… را در اختیار کارشناسان خدمات می‌گذارد. این امکانات به مشتریان امکان می‌دهد با نمایندگان بهتر و چابک تر و معقول تری در ارتباط باشند.

ثبات و دسترسی

 چت به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی تاریخچه گفتگوها و اطلاعات مرتبط با مشکلات یا سؤالات خود را در یک مکان ثابت ذخیره کنند. این به آن‌ها امکان می‌دهد که در صورت نیاز به اطلاعات قبلی، به سادگی به آن دسترسی پیدا کنند و نیاز به تکرار درخواست خود را نداشته باشند.

مرکز تماس دیجیتال ICCS یک راهکار همه کاره

راهکار چت و چت بات در مرکز تماس

همیشه در دسترس باشید

استفاده از چت در مرکز تماس یک روش موثر و کارآمد است که بسیاری از مزایا و فوایدی را برای سازمان‌ها و مشتریانشان فراهم می‌کند. در زیر به برخی از مزایا این روش اشاره می‌کنم:

درخواست دمو رایگان

شما می توانید به صورت رایگان برای مدت یک ماه از پلتفرم ICCS  Omni Channel ما استفاده کنید

۷۰%

اتوماتیک سازی

۱۰۰%

تجربه ایی متمایز

۶۰%

سریعتر از رقبا

درخواست دمو رایگان

شما می توانید به مدت یک ماه به صورت رایگان از پلتفرم ICCS OmniChannel  استفاده کنید

تمام کانال های ارتباطی خود را یکپارچه کنید

یکپارچگی قوی با سایر نرم افزارها

Omnichannel Contact Center

ICCS یک پلتفرم مرکز تماس با مشتری است که به عنوان یک میان افزار بین نقاط تماس دیجیتالی مشتری و سیستم های مختلف سازمان شما عمل می کند.
ICCS می تواند:
• دسترسی به تعدادی از نقاط تماس دیجیتالی مانند پیامک ، ایمیل ، چت ، پیام های اجتماعی ، چت بات ، ارتباط تصویری، چت صوتی و اشتراک صفحه نمایش را فراهم کند
• با CTI ها و API های خارجی تعامل داشته باشد و با نوم افزارهای CRM و مشابه آن تجمیع شود وکلیه تعاملات متنی، صوتی و تصویری شمارا ضبط کند

• ارتقائ دسکتاپ کارشناس پاسخگو ، با همه کانال ها و اطلاعات مربوط به سابقه مشتری، ICCS را می توان با استفاده از ICCS.AI و با افزودن قابلیت های ChatBOT به یک راه حل کامل تبدیل کرد.

کانال های دیجیتال خود مانند Chat، Chat Bot ، Video Chat ،  Audio Chat  ، … را با هم یکپارچه کنید

سیستم چت ICCS چه مزایایی دارد؟

این سیستم از تمامی کانال های دیجیتال مانند چت متنی ، چت خودکار ، ارتباط ویدیویی ، ارتباط صوتی و ارسال و دریافت فایل پشتیبانی می کند

در این سیستم مشتری و کارشناس بدون نیاز به قطع کردن تماس می توانند تمامی کانال های ارتباطی را در اختیار داشته باشند

بله در حین ارتباط، کارشناس و مشتری می توانند صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند

بله، کلیه سوابق مشتریان و چت های قبلی آنها در حین مکالمه برای کارشناس پاسخگو قابل مشاهده است

برای تمامی کانال های ارتباطی می توانید یک سطح سرویس SLA  اختصاص دهید و مطابق با آن مسیریابی تماس را مشخص کنید

بله، در صورتیکه مشتری به شما اجازه دهد شما می توانید موقعیت جغرلفیایی مشتری را مشاهده کنید

فرم درخواست پلتفرم ICCS Chat / Chat Bot