مشاوره راه اندازی و پیاده سازی استاندارد مرکز تماس ISO 18295
استاندار ISO 18295 یک استاندارد تخصصی برای مراکز تماس یا همان Contact Center هاست که تلاش کرده است برای فعالین این صنعت در دنیا یک چهارچوب حرفه ایی و استاندارد را تدوین کرده و کمک کند تا این با استفاده از این استاندارد سازمان ها و شرکت ها بتوانند الگوی مناسبی برای راه اندازی و ارزیابی مرکز تماس خود داشته باشند .
این استاندارد در دو بخش طراحی شده که در بخش یک تمرکز آن بر ارتباط مشتری نهایی با مرکز تماس و در بخش دو به ارتباط مرکز تماس با بهره بردار یا کارفرما می پردازد که بسیار مفید و قابل استفاده است

ارزیابی
مرکز تخصصی مشاوره ICCS مرکز ارتباط با مشتریان شما را ارزیابی می کند نقاط قابل بهبود و تغییرات مورد نظر را طی یک فرایند حرفه ایی به شما اعلام می کند
اطلاعات بیشترمشاوره
مشاوران با تجربه ICCS در کنار شما هستند تا بهترین ارتباط را با مشتریان خود داشته باشید
طراحی، بهینه سازی و گسترش مراکز تماس تخصص ماست
اطلاعات بیشترآموزش
دوره جامع مدیریت پیشرفته مراکز تماس در ۳۲ ساعت به صورت تئوری و عملی و آموزش تخصصی استاندارد ISO 18295
تنها دوره تخصصی مدیریت مرکز تماس در ایران
اطلاعات بیشتر