وبینار تطبیق استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه آقای علی قنادیان و درباره تطبیق استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس؛ از تردید تا تحول می باشد.در این وبینار، به بررسی چگونگی استفاده هوشمندانه از فناوری هوش مصنوعی در مراکز تماس می‌پردازیم. از تشخیص نیازهای اولیه تا پیاده‌سازی عملیاتی، با زبانی ساده اما کاربردی نشان می‌دهیم که چگونه AI می‌تواند تجربه مشتری، بهره‌وری کارشناسان و اثربخشی مدیریت را بهبود بخشد. همچنین چالش‌ها، فرصت‌ها، و تجربیات واقعی از سازمان‌هایی که مسیر تحول دیجیتال را طی کرده‌اند مرور خواهد شد.

وبینار اصول طراحی و بهینه سازی IVR در مرکز تماس

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه دکتر سالار حبیبی و درباره اصول طراحی و بهینه سازی IVR در مرکز تماس و بر اساس نیاز سازمان می باشد.در وبینار «اصول طراحی و بهینه سازی IVR در مرکز تماس»، به بررسی انواع، اصول طراحی IVR (Interactive Voice Response) ، ترند های جدید آن و اهمیت استفاده سازمان ها از آن می پردازد، در مورد اینکه در حال حاضر چرا و چگونه سازمان ها باید به سمت استفاده از کانال های ارتباطی خودکار و سلف سرویس های مبتنی بر فناوری و یا تلفیقی از این روش ها بروند صحبت خواهد شد، ….

نگاهی کاربردی به تضمین کیفیت در مراکز تماس

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه بهنام نصیری و درباره نگاهی کاربردی به تضمین کیفیت در مراکز تماس می باشد.در وبینار «نگاهی کاربردی به تضمین کیفیت در مراکز تماس»، به بررسی روش‌ها و ابزارهای موثر برای ارتقاء کیفیت خدمات در مراکز تماس پرداخته می‌شود. در این وبینار با راهکارهایی برای بهبود عملکرد کارشناسان، ارزیابی کیفیت مکالمات، استفاده از تحلیل داده‌ها و تکنولوژی‌های نوین آشنا خواهید شد. همچنین به چالش‌ها و بهترین شیوه‌ها در ایجاد تجربه مشتری مثبت و حفظ استانداردهای کیفیت در این صنعت پرداخته می‌شود.

جبران خسارت در خدمات مشتریان

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه علیرضا خان بیگی و درباره جبران خسارت با رویکرد مراکز تماس و خدمات مشتریان می باشد.

این وبینار “جبران خسارت در خدمات مشتریان” به چرایی و رویکردهای مؤثر در جبران خسارت می‌پردازد. این وبینار به کارشناسان و مدیران خدمات مشتریان کمک می‌کند تا با استفاده از استراتژی‌های مناسب، تجربه مشتری را بهبود بخشیده و وفاداری آن‌ها را افزایش دهند، همچنین از مشکلات به فرصتی برای تقویت اعتبار برند تبدیل کنند.

تحول در تجربه مشتری

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه امید فضلعلی و درباره تحول در تجربه مشتری با رویکرد مراکز تماس و خدمات مشتریان می باشد.

تجربه مشتری (CX) به عنوان قلب استراتژیهای تجاری موفق شناخته میشود. وبینار ما به بررسی شیوههای نوین و مؤثر برای بهبود تجربه مشتری در مراکز تماس میپردازد. ما به دنبال ارائه بینشهای عمیق و عملی خواهیم بود که به شما کمک میکند تا با تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان، به طراحی راهکارهایی بپردازید که نهتنها رضایت مشتری را جلب کند بلکه باعث افزایش وفاداری و تکرار خرید آن ها نیز بشود.

 

Contact Center Talk

چالش های ارتباط با مشتریان و بهبود آنها

در این وبینار از مجموعه وبینارهای آموزشی آکادمی ICCS با عنوان Contact Center Talk با ارائه جواد تقی نسب و درباره چالش های بزرگی که استارتاپ‌ها، کسب و کارها و سازمان‌ها در ارتباط با مشتریان روبرو هستند می باشد.

تجربه مشتری دیدگاه کلی تجربه مشتریان از کسب‌وکار یا برند شماست. تجربه مشتری نتیجه هر ارتباطی است که یک مشتری با کسب‌وکار شما دارد، از وبگردی گرفته تا صحبت با پشتیبانی و دریافت محصول یا خدمتی که از شما خریده‌ است. هرگونه تلاشی که شما داشته باشید بر دیدگاه مشتریان و تصمیم‌گیری آنها در مراجعه مجدد به شما اثرگذار است. پس رمز موفقیت کسب‌وکارتان ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری است.

آشنایی با مرکز تماس و آینده این صنعت

این گفتگو با در سال ۱۴۰۱ ضبط شده است و در خصوص آشنایی با صنعت ارتباط با مشتریان و البته مرکز تماس همچنین تاریخچه این صنعت، بررسی سایر کشورها، نقش تکنولوژی و هوش مصنوعی در ارتباط با مشتریان می پردازد ، این مصاحبه صوتی به همت شرکت سپنتا تولید شد است.

وبینار مهارت های مذاکره تلفنی موفق

در دنیای پرهیاهوی امروز، مذاکره تلفنی به ابزاری کلیدی برای تعامل با مشتریان و ارتقای سطح خدمات تبدیل شده است.
تسلط بر مهارت های این فن ظریف، دریچه ای به سوی موفقیت در مرکز تماس و خلق تجربیات فراموش نشدنی برای مشتریان خواهد بود.

در این وبینار سعی داریم تا با مهمترین اجزای یک مذاکره تلفنی موفق در مرکز تماس آشنا شویم و در مورد آن با هم صحبت کنیم . تلفن همچنان اصلی ترین کانال ارتباطی سازمان ها با مشتریان خود است و تسلط بر مذاکره از طریق این کانال پر اهمیت یکی از اصلی ترین نکات تمایز شما و سایرین است.