مشاوره مرکز تماس با مشتریان
در دنیای رقابتی امروز، خدمات مشتریان تنها یک بخش از کسبوکار نیست، بلکه قلب تپندهی هر سازمان موفق است. ما با سالها تجربه در طراحی و بهینهسازی مرکز تماس، سامانههای خدمات مشتریان و تجربه مشتری، همراه سازمانها هستیم تا رضایت، وفاداری و ارزشآفرینی را به بالاترین سطح برسانند.
از ارزیابی و بازطراحی فرآیندها تا آموزش نیروهای مرکز تماس، از استقرار تکنولوژیهای نوین تا اندازهگیری شاخصهای کلیدی تجربه مشتری

مرکز تخصصی مشاوره مرکزتماس با مشتریان ICCS
ICCS با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه های طراحی، راه اندازی، مشاوره ، آموزش و البته کسب و کار در حوزه صنعت مرکزتماس، تلاش دارد تا با اشتراک گذاشتن این دانش و تجربه کمکی کند به رشد و پیشرفت این صنعت در کشور ایران که البته از ظرفیت های بالای حوزه نیروی انسانی، تکنولوژی و البته مدیریت برخوردار است .
تماس با مرکز تخصصی مشاوره مرکزتماس ICCS
