مشاوره مرکز تماس با مشتریان

در دنیای رقابتی امروز، خدمات مشتریان تنها یک بخش از کسب‌وکار نیست، بلکه قلب تپنده‌ی هر سازمان موفق است. ما با سال‌ها تجربه در طراحی و بهینه‌سازی مرکز تماس، سامانه‌های خدمات مشتریان و تجربه مشتری، همراه سازمان‌ها هستیم تا رضایت، وفاداری و ارزش‌آفرینی را به بالاترین سطح برسانند.

از ارزیابی و بازطراحی فرآیندها تا آموزش نیروهای مرکز تماس، از استقرار تکنولوژی‌های نوین تا اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی تجربه مشتری

 

مشاوره مرکز تماس
ارزیابی مرکزتماس

مرکزتماس در سازمان ها به دلیل حجم بالای کار و درگیری همیشگی مدیران و کارکنان آن با مسایل روزمره و جاری همیشه با مشکلاتی مواجه است که به دلیل مشغله بالا نمی تواند در این مشکلات به صورت عمیق و علمی ورود کند و به همین دلیل عارضه یابی درستی انجام نمی شود .

مرکز مشاوره تخصصی مرکزتماس ICCS با نگاه علمی و تخصصی و با پشتوانه تجربه طولانی خود به ارزیابی و تشریح مشکلات و راه کارهای آن به شما کمک می کند تا همراه با اجرای کارهای اجرایی مشکلات و مسایل خود را نیز شناسایی و حل کنید

توسعه مرکزتماس

مرکز تماس در سازمان و کسب و کار شما مانند یک ابزار مهم و البته حیاتی است تا بتوانید از آن طریق ضربان قلب سازمان خود را همیشه کنترل و ارزیابی کنید ، ولی این ابزار پایه ایی نیز مانند کسب و کار شما و مانند تمام راهکارها و ابزارهای موجود در دنیا همیشه در حال توسعه و رشد است و نگاه تخصصی و علمی را می طلبد.

مرکز مشاوره تخصصی مراکز تماس ICCS کنار شما خواهد بود تا بتوانیید همگام با کسب و کار خود ارتباط خود با مشتریان را نیز توسعه و تکامل ببخشید

راه اندازی مرکزتماس

شروع جدی و حرفه ایی ارتباط سازمان شما با مشتریان از طریق ایجاد یک مرکزتماس آغاز می شود که این مرکزتماس به مرور زمان و با بلوغ کسب و کار شما و البته مشتریان شما بالغ و رشد می کند . بسیار اهمیت دارد که از ابتدا این مرکزتماس با بنیان هایی درست و قوی و با پیش بینی توسعه آینده بنا نهاده شود و البته اجرا شود.

مرکز مشاوره تخصصی مراکز تماسICCS به شما پیشنهاد می کند تا از همان ابتدا به فکر آینده ارتباط خود با مشتریانتان باشد و درست و هوشمندانه سرمایه گذاری کنید

ICCS call center Academy

مرکز تخصصی مشاوره مرکزتماس با مشتریان ICCS

ICCS با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه های طراحی، راه اندازی، مشاوره ، آموزش و البته کسب و کار در حوزه صنعت مرکزتماس، تلاش دارد تا با اشتراک گذاشتن این دانش و تجربه کمکی کند به رشد و پیشرفت این صنعت در کشور ایران که البته از ظرفیت های بالای حوزه نیروی انسانی، تکنولوژی و البته مدیریت برخوردار است .

تماس با مرکز تخصصی مشاوره مرکزتماس ICCS