کاملترین پلتفرم برای مدیریت خدمات مشتریان به صورت OmniChannel در بازار
ICCS یک پلتفرم مرکز تماس با مشتری است که به عنوان یک میان افزار بین نقاط تماس دیجیتالی مشتری و سیستم های مختلف سازمان شما عمل می کند.
ICCS می تواند:
• دسترسی به تعدادی از نقاط تماس دیجیتالی مانند پیامک ، ایمیل ، چت ، پیام های اجتماعی ، چت بات ، ارتباط تصویری، چت صوتی و اشتراک صفحه نمایش را فراهم کند
• با CTI ها و API های خارجی تعامل داشته باشد و با نرم افزارهای CRM و مشابه آن تجمیع شود وکلیه تعاملات متنی، صوتی و تصویری شمارا ضبط کند
• ارتقائ دسکتاپ کارشناس پاسخگو ، با همه کانال ها و اطلاعات مربوط به سابقه مشتری، ICCS را می توان با استفاده از ICCS.AI و با افزودن قابلیت های ChatBOT به یک راه حل کامل تبدیل کرد.

امکانات مرکز تماس دیجیتال ICCS Omnichannel
راهکارهای ارتباط با شبکه های اجتماعی_WhatsApp & Telegram
Agent Bot
کارایی بالاتر کارشناس مرکز تماس با BOT کمکی
بسته پایه
تماس بگیرید
- امکانات کامل
- پشتیبانی ساعات کاری
- ۵ ساعت تماس صوتی و تصویری
- آرشیو مکالمات ۱ سال
- نمایش لوگوی ICCS در ابزارک چت
- ….
بسته حرفه ایی
تماس بگیرید
- استفاده از همه امکانات
- پشتیبانی ۲۴ ساعته
- ۲۰ ساعت تماس صوتی و تصویری
- آرشیو مکالمات ۲ ساله
- نمایش لوگوی اختصاصی سازمان
- قابلیت IVR (منوی انتخابی)
بسته سازمانی
تماس بگیرید
- امکانات کامل
- پشتیبانی ۲۴ ساعته
- تماس صوتی و تصویری نامحدود
- آرشو مکالمات ۳ ساله
- نمایش لوگوی اختصاصی سازمان
- قابلیت IVR (منوی ورودی)
فرم درخواست ICCS OmniChannel Platform
