Skip to content
InstagramLinkedInWhatsApp
تماس با ما: 28425448-021|info@iccs24.ir
  • EN
  • ICCS
  • ابزار
    • ماشین حساب مرکز تماس
    • مرکز تماس OmniChannel
    • Chat/ Chatbot
    • Audio/Video Chat
  • خدمات
    • استاندارد ISO 18295
    • مشاوره و ارزیابی
      • مشاوره مرکز تماس با مشتریان
      • ارزیابی مرکز تماس با مشتریان
    • برونسپاری مرکز تماس
    • آزمون ها
      • آزمون دیسک حرفه ای
      • آزمون هوش هیجانی(EQ)
      • آزمون کلیفتون
    • هوش مصنوعی
      • تحلیل گفتار
  • رویدادها
    • وبینارهای تخصصی
    • سمینارها
      • پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2023
        • سخنرانی در سمینار
      • چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
      • سومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2016
      • دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015
      • اولین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2014
  • محتوا
    • مقالات
    • کتاب ها
    • ارسال مقاله
  • دوره های آموزشی
    • دوره های سازمانی
      • آکادمی آموزش
    • دوره های عمومی
      • مدیریت پیشرفته مرکز تماس
      • طراحی و مدیریت خدمات
      • مدیریت شکایات در مرکز تماس
      • تجزیه و تحلیل داده
      • طراحی باشگاه مشتریان
      • مذاکره تلفنی در مراکز تماس
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • درباره ما
  • استخدام
  • EN
  • ICCS
  • ابزار
    • ماشین حساب مرکز تماس
    • مرکز تماس OmniChannel
    • Chat/ Chatbot
    • Audio/Video Chat
  • خدمات
    • استاندارد ISO 18295
    • مشاوره و ارزیابی
      • مشاوره مرکز تماس با مشتریان
      • ارزیابی مرکز تماس با مشتریان
    • برونسپاری مرکز تماس
    • آزمون ها
      • آزمون دیسک حرفه ای
      • آزمون هوش هیجانی(EQ)
      • آزمون کلیفتون
    • هوش مصنوعی
      • تحلیل گفتار
  • رویدادها
    • وبینارهای تخصصی
    • سمینارها
      • پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2023
        • سخنرانی در سمینار
      • چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
      • سومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2016
      • دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015
      • اولین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2014
  • محتوا
    • مقالات
    • کتاب ها
    • ارسال مقاله
  • دوره های آموزشی
    • دوره های سازمانی
      • آکادمی آموزش
    • دوره های عمومی
      • مدیریت پیشرفته مرکز تماس
      • طراحی و مدیریت خدمات
      • مدیریت شکایات در مرکز تماس
      • تجزیه و تحلیل داده
      • طراحی باشگاه مشتریان
      • مذاکره تلفنی در مراکز تماس
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • درباره ما
  • استخدام
  • EN
  • ICCS
  • ابزار
    • ماشین حساب مرکز تماس
    • مرکز تماس OmniChannel
    • Chat/ Chatbot
    • Audio/Video Chat
  • خدمات
    • استاندارد ISO 18295
    • مشاوره و ارزیابی
      • مشاوره مرکز تماس با مشتریان
      • ارزیابی مرکز تماس با مشتریان
    • برونسپاری مرکز تماس
    • آزمون ها
      • آزمون دیسک حرفه ای
      • آزمون هوش هیجانی(EQ)
      • آزمون کلیفتون
    • هوش مصنوعی
      • تحلیل گفتار
  • رویدادها
    • وبینارهای تخصصی
    • سمینارها
      • پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2023
        • سخنرانی در سمینار
      • چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
      • سومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2016
      • دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015
      • اولین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2014
  • محتوا
    • مقالات
    • کتاب ها
    • ارسال مقاله
  • دوره های آموزشی
    • دوره های سازمانی
      • آکادمی آموزش
    • دوره های عمومی
      • مدیریت پیشرفته مرکز تماس
      • طراحی و مدیریت خدمات
      • مدیریت شکایات در مرکز تماس
      • تجزیه و تحلیل داده
      • طراحی باشگاه مشتریان
      • مذاکره تلفنی در مراکز تماس
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • درباره ما
  • استخدام
ماشین حساب محاسبه تعداد کارشناس مرکز تماسمدیر۱۴۰۴/۳/۴ ۸:۳۹:۲۲

ماشین حساب مرکز تماس ICCS

  • پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2023
  • فرخوان سخنران
  • اولین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2014
  • چهارمین سمینار سراسری مراکزتماس ICCS2017
  • دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015
  • سومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2016

آخرین مقالات

  • ۱۰ اصل اساسی برای جلب اعتماد مشتری
  • یک چارچوب تاکتیکی برای ارزیابی فرهنگ تجربه مشتری (CX)
  • مدیریت دانش در مراکز تماس: راهکارها و چالش‌ها
  • تأثیر هوش مصنوعی و اتوماسیون بر تجربه مشتری
  • نقش شبکه‌های اجتماعی در بهبود تجربه مشتری و بهره‌گیری از داده‌های رفتاری در مارکتینگ

ICCS Contact Info

تهران، خیابان سهروردی شمالی،خیابان میرزا زینالی، پلاک 117، واحد 1

تلفن: 02128425448

موبایل: 00989355294887

فکس: 02128425448

ایمیل: info@iccs24.ir

وب‌سایت: www.iccs24.ir

ICCS Social Media

درباره ICCS

ICCS اولین مرکز تخصصی آموزش مراکز ارتباط با مشتریان در ایران است که با بیش از 10 سال سابقه فعالیت حرفه ایی در این صنعت با برگزاری 5 سمینار ملی و بیش از 100 دوره و کارگاه آموزشی توانسته است تاثیر بزرگی در پیشرفت این صنعت در ایران داشته باشد و در زمینه بالا بردن آگاهی عمومی از این صنعت نیز بسیار موثر بوده است 
تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت "آمیزه ایده خلاق" می باشد
InstagramLinkedInWhatsApp
تغییر وضعیت ناحیه نوارکشویی Sliding Bar

دسته بندی مطالب

  • اخبار شرکت (۳)
  • تکنولوژی مراکز تماس (۴۲)
  • مدیریت مرکز تماس (۸۴)
  • منابع انسانی در مرکز تماس (۱۵)
  • مهارت های مرکز تماس (۱۱)

برچسب های سایت

Chatbot ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel ، Chat، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel ، Occupancy، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel، تجربه مشتری، CX، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی omnichannel، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی omnichannel ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی آموزش مرکز تماس آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس،امنیت اطلاعات، امنیت داده، دورکاری، کارشناس دورکار مرکز تماس آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط ارتباط موثر، مذاکره تلفنی، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط استخدام، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی استخدام مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، منابع انسانی، مرکز ارتباط، ICMI امنیت اطلاعات، امنیت داده، دورکاری، دورکاری در مرکز تماس، کارشناس دورکار مرکز تماس برونسپاری مرکز تماس، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط تجربه مشتری، تجربه مشتری در مرکز تماس، تجربه مشتری در مراکز تماس، تجربه مشتری در مرکز ارتباط، تجربه مشتری در مراکز ارتباط، تجربه مشتری خدمات، خدمات مشتریان، تجربه مشتری در پشتیبانی تجربه مشتری، تجربه مشتری مرکز تماس تجربه مشتری، مرکز تماس، سفر مشتری، فرهنگ تجربه مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری تحول دیجیتال،Chatbot ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی دورکاری، دورکاری در مرکز تماس، کارشناس دورکار مرکز تماس راه اندازی مرکز تماس، سلف سرویس، انحراف تماس، هوش مصنوعی، مرکز تماس،مرکز ارتباط، مدیریت مرکز تماس، شاخص های مرکز تماس، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط، کارشناس مرکز تماس، ASA، ارلانگ، erlang، شکایات مشتری طراحی خدمت ، خدمت جدید ، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط فیدبک، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی مدیریت دانش، omnichannel، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی مدیریت مرکز تماس مدیریت منابع انسانی در مرکز تماس، کارشناس مرکز تماس، استخدام در مرکز تماس مرکزارتباط مرکز ارتباط مرکز تماس مرکزتماس مرکز تماس، هوش مصنوعی مشتری منابع انسانی موفقیت مشتری، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی هوش مصنوع، مرکز تماس،مرکز ارتباط، هوش مصنوع، مرکز تماس،مرکز ارتباط، تجربه مشتری هوش مصنوعی، بات پشتیبانی، مرکز تماس هوشمند، مرکز تماس omnichanne;، مرکز ارتباط هوش مصنوعی کارشناس مجازی، هوش مصنوعی، دستیار مجازی، چت بات، امنی چنل، مرکز تماس ، مرکز ارتباط، خدمات مشتریان کالسنتر کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط کیفیت مرکز تماس گیمیفیکیشن در مرکز تماس، استفاده از بازی در مرکز تماس
لینک لود صفحه
رفتن به بالا