مدرس: سعید رستم اف

مشاور و مدرس خدمات مشتریان و  تجربه مشتری

طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان

دوره آموزشی طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان، یک برنامه جامع و کاربردی است که با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه جذب، حفظ و وفادارسازی مشتریان طراحی شده است. این دوره به شرکت‌کنندگان می‌آموزد چگونه با استفاده از ابزارها و استراتژی‌های نوین، باشگاه‌های مشتریان مؤثر و پویا ایجاد کنند. مباحثی همچون تحلیل رفتار مشتری، طراحی برنامه‌های وفاداری، مدیریت ارتباط با مشتریان، و به‌کارگیری فناوری‌های روز در این حوزه پوشش داده می‌شوند. این دوره مناسب مدیران بازاریابی، کارآفرینان و تمامی افرادی است که به دنبال ایجاد ارتباط بلندمدت و سودآور با مشتریان خود هستند.

شروع دوره از ۱۸ اردیبهشت
۴ جلسه روزهای پنجشنبه و جمعه

 

سرفصل های دوره

 

آشنایی با باشگاه مشتریان
  • تاریخچه و تکامل: درباره منشأ باشگاههای مشتریان
  • انواع باشگاه های مشتر یان
  • مزایا برای مشاغل و مشتریان
  • تعیین اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد
  • مدل درآمدی باشگاه مشتریان
تجربه مشتری و طراحی باشگاه
  • درک تجربه مشتری (CX)
  • ایجاد یک باشگاه مشتر ی محو ر
  • استراتژ یهای گیمیفیکیشن و تعامل
  • آشنایی و انطباق با مدل کانو در طراحی مسیر سفر مشتری
  • اندازه گیری شاخص های تجربه مشتریان ( NPS) و بهبود آن در فرایند باشگاه
فرآ یندها و نرم افزارها
  • فرایند طراحی پرسونای مشتریان و مدل های پرسونا
  • سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • اتوماسیون بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش گیری
  • فرآ یندهای ایجاد و مدیریت باشگاه
تجربه مشتری در طراحی محصول
  • ادغام بازخورد مشتر ی در توسعه محصو ل
  • ایجاد مشترک و مشتری و مصرف کننده
  • باشگاه های مشتر یان موفق در صنا یع مختلف
  • استفاده کارگاهی ازمدل کانو برای طراحی
  • طراحی فرایند وفاداری
روندهای آینده
  • فناور یها و گرایشهای نوظهور
  • ملاحظات اخلاقی و حریم خصوصی داده ها
  • مقررات مربوطه مانند GDPR
  • دوقلوی دیجیتال و پرسوناسازی با هوش مصنوعی
ثبت نام
  • مدت زمان دوره : ۱۵ ساعت
  • تعداد جلسات: ۴ جلسه 
  • روزهای کلاس: پنجشنبه و جمعه  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰
  • شروع دوره: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
هزینه ثبت نام
  • هزینه برای هر نفر: ۱۲،۵۰۰،۰۰ تومان
  • ثبت نام بیش از ۳ نفر: ۱۰،۷۰۰،۰۰ تومان

گروه هدف
  • مدیران و سرپرستان واحد باشگاه مشتریان
  • مدیران و سرپرستان ارتباط با مشتری و CRM
  • مدیران و سرپرستان خدمات مشتریان
  • مدیران و سرپرستان بازاریابی و فروش
اهداف دوره
  • تسلط کامل بر فرایندهای طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان
  • آشنایی با تجربه مشتری و باشگاه مشتریان
  • آشنایی با ابزارهای و تکنولوژی ها
  • تسلط بر شاخص های مدیریت باشکاه مشتریان
مدرس: سعید رستم اف

سعید رستم اف  مشاور و مدرس و فعال  در حوزه ارتباط با مشتریان طراحی مرکز ارتباط  با  بیش از ۱۸ سال تجربه است . او در شرکت هایی مانند داتک، آسیاتک ، سفیر آبی آرام  تجربه مدیریت و ایجاد مراکز تماس را داشته است. و در سازمان هایی مانند دیوار، با سلام ، رعد الغدیر، توسن ، آچاره ، میاره، رایتل  … به عنوان مدرس و مشاور فعالیت داشته است. و همچنین در خصوص هوشمند سازی مرکز ارتباط فعالیت های زیادی داشته است. او معتقد است که یکی از بهترین ابزار برای  بهبود نتایج و دستیابی به  اهداف برای سازمان ها با مدل استراتژی تجربه مشتری مقدور است.  یکی از ویژگی های حاصل این از  تجارب توانایی طراحی و استفاده از گیمیفیکیشن در فرایند های مرکز ارتباط  است.

آکادمی آموزشی تخصصی ارتباط با مشتری و مرکز تماس

رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند

ICCS Academy