پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس

Change

سمینار سراسری مراکز تماس، بزرگترین و تنها گردهمایی تخصصی فعالان صنعت مرکز تماس و ارتباط با مشتریان است که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نموده و تلاش می کند با ایجاد یک شبکه از متخصصین و رهبران این صنعت به رشد و ارتقاء این صنعت در ایران کمک کند.

پاندمی کرونا، تغییرات در فرهنگ سازمانی و مشتری، تکنولوژی های نوظهور در این صنعت و رویکردها و استراتژی های جدید همگام با جهان از نقاط تمرکز پنجمین سمینار مراکز تماس ICCS2023 می باشد.

پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس با عنوان “تغییر می کوشد تا پس از تحولات ایجاد شده  در بخش های مختلف صنعت مراکز تماس، با قدرت و با تغییراتی گسترده، این  گردهمایی بزرگ را برگزار نماید.

 

اهداف سمینار پنجم
  • همگامی با تغییرات روز دنیا
  • آشنایی با فعالین صنعت مراکز تماس
  • ایجاد یک شبکه ارتباطی تخصصی
  • تبادل دانش و تجربیات تخصصی
محورهای سمینار
  • فرهنگ سازمانی در مراکز ارتباط
  • تحول در تجربه مشتریان
  • بهینه سازی فرایندهای عملیاتی
  • استراتژی و راهبرهای نوین
گروه هدف
  • مدیران و سرپرستان مراکز تماس
  • مدیران و سرپرستان خدمات مشتریان
  • مدیران ارشد سازمان های خدمت محور
  • مشاورین و مدرسین حوزه خدمات مشتریان
Contact Center Seminar

چرا باید در این رویداد شرکت کنم ؟

با تغییرات گسترده ای که سریعتر از هر زمان دیگر صنعت مراکز تماس و ارتباط با مشتریان را تحت تاثیر قرار داده است، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور در تنها گردهمایی تخصصی صنعت مراکز تماس، دانش و درس آموخته های جدیدی را به خود و تیم شان بیفزایند و در لبه تکنولوژی و دانش حرکت کنند .

سخنرانان پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس از بهترین های این صنعت بوده و با دقت بسیار تلاش می کنند محتوایی کارامد و عملیاتی را در ارائه های خود منتقل کنند و شما با ایجاد یک شبکه قوی ارتباطی با سایر فعالان و متخصصین، کمک بزرگی به آینده کاری خود می کنید.

با متخصصین مرکز تماس ، از سرپرستان و مدیران گرفته تا شرکت کنندگان در سطوح بالای سازمانی و ارشد، که می خواهند بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارند، مشکلات را حل کنند و از یکدیگر بیاموزند.

کنار ما باشید و ایده ها را با آنها به اشتراک بگذارید.

سخنرانی در پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس

آیا داستانی برای تعریف کردن دارید؟

به فراخوانه سخنرانی در پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس  (ICCS2023) خوش آمدید. ما خوشحالیم که میتوانیم بخشی از جامعه مراکز تماس و ارتباط با مشتریان را در کنار هم و در یک قاب داشته باشیم. 

مانند همیشه، سمینار سراسری مراکز تماس،  دسته های متفاوتی از متخصصین، کارشناسان، مدیران ، و ارائه دهندگان راهکارهای مراکز تماس  را در کنار یکدیگر جمع می کند تا با ارائه های ایده پردازانه، مدل  های اجرایی  آموزنده، تمرینات کلیدی، و راهنمایی های  استراتژیک برای رسیدن به اهداف متعالی در صنعت مراکز تماس کمک کند . پروپزال های ارسالی باید شامل ارائه راهنمایی‌های عملی، نکات خاص، و درس‌ آموخته هایی باشد که شرکت‌کنندگان را قادر به پیشرفت‌های فوری و موثر در سازمان خود بسازد.