آیا داستانی برای تعریف کردن دارید؟
امروز یک پروپزال به پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس (ICCS2023) ارسال کنید !
پروپزال های دریافتی از روز شنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱پذیرفته میشوند.
به فراخوانه سخنرانی در پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس (ICCS2023) خوش آمدید. ما خوشحالیم که میتوانیم بخشی از جامعه مراکز تماس و ارتباط با مشتریان را در کنار هم و در یک قاب داشته باشیم.
مانند همیشه، سمینار سراسری مراکز تماس، دسته های متفاوتی از متخصصین، کارشناسان، مدیران ، و ارائه دهندگان راهکارهای مراکز تماس را در کنار یکدیگر جمع می کند تا با ارائه های ایده پردازانه، مدل های اجرایی آموزنده، تمرینات کلیدی، و راهنمایی های استراتژیک برای رسیدن به اهداف متعالی در صنعت مراکز تماس کمک کند . پروپزال های ارسالی باید شامل ارائه راهنماییهای عملی، نکات خاص، و درس آموخته هایی باشد که شرکتکنندگان را قادر به پیشرفتهای فوری و موثر در سازمان خود بسازد.
بررسی اجمالی فرآیند
تیم ICCS از یک برنامه قدرتمند برای ارزیابی و انتخاب سخنران استفاده می نماید. برای اینکه مطمئن شویم فردی که بعنوان سخنران انتخاب کرده ایم کاملاً مناسب شرکت کنندگان ماست، چندین بار فرآیند ارزیابی و بازبینی را طی خواهیم کرد. این موضوع به سمینار مراکز تماس برتری چشم گیری خواهد داد .
نکات زیر مربوط به زمان بندی فرآیند ارسال پروپزال برای سمینار مراکز تماس ICCS 2023 است:
- ۱۲ شهریور۱۴۰۱ – شروع فراخوان سخنران
- ۳۰ مهر ۱۴۰۱ – پایان فراخوان سخنران
- ۲۰ آبان ۱۴۰۱ – اطلاع رسانی نتایج
برای سمینار پنجم ، ما به دنبال پارادایم و راهکارهای جدید و نوآورانه هستیم. بنابراین، لطفا با در نظر گرفتن موارد ذیل، پروپزال خود را ارسال نمایید:
- هر سخنران بیشتر از ۲ پروپزال نمیتواند داشته باشد.
- پروپزالی که درآن بر مشارکت سخنران و شرکت کنندگان تاکید شده باشد در اولویت قرار میگیرد.
- پروپزال هایی که تجارب واقعی را شامل گردد در اولویت قرار خواهند گرفت.
- محتوای تبلیغی به هیچ وجه در برنامه، مورد تایید قرار نمی گیرد.
کمیته بررسی و بازرسی، تعداد زیادی پروپزال با کیفیت را از متخصصین و کارشناسان حوزه مراکز ارتباط دریافت کرده و تعدادی از آنها را به نحوی انتخاب میکند که تعادل در محتوا و تخصص های متفاوت ، در این سمینار برقرار باشد. با توجه به حجم پروپزال های دریافت شده، این احتمال وجود دارد که تیم ارزیابی ICCS نتواند به تک تک موارد رد شده پاسخی ارسال کند.
معیارهای واجد شرایط بودن
تمام فعالان حوزه مراکز تماس، اعم از کارشناسان، متخصصین تجربه مشتری CX، مشاورین، سخنرانان حرفهای، مربیان و غیره میتوانند برای سخنرانی در این برنامه پروپزال ارسال نمایند.
ما به دنبال بهترین ها برای پنجمین سمینار سراسری مراکز تماس هستیم.
- چیزی فراتر از نظریاتی بر اساس حدس و گمان .
- میخواهیم سخنران بتواند از مثال های واقعی، تمرینات کاربردی، و کیس هایی استفاده کند، و آنها را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار دهد.
- درس های یاد گرفته شده، استراتژی های کاربردی، قالب ها، معیار های اندازه گیری کاربردی.
- ارائهای منسجم و جذاب که محتوای آن از کیفیت بالا برخوردار بوده و برای اثبات، مثال ها و موضوعات مستند به همراه داشته باشد.
- تخصص و تجربه در موضوع پیشنهادی، دانش محتوای قوی، تجربه و اشتیاق.
- توانایی تبادل نظر، برقراری ارتباط و مشارکت با شرکت کنندگان.
- توانایی در ارائه محتوا و تجربه سخنرانی در مقابل تعداد زیادی از مخاطبین.
- محتوایی که مربوط به مراکز تماس و تجربه مشتریان است و درباره مهمترین مسائل مربوط به شیوه ها، افراد، فرآیند ها و عملیات، فناوری، و استراتژی ها صحبت میکند.
- محتوای تازه ای که به منظور بازاریابی و فروش یک خدمت یا محصول خاص اماده نشده است.
- محتوای اختصاصی برای مراکز ارتباط کهنه کار و با تجربه، و رهبران تجربه مشتری.
خواهشمندیم برای هر المان در پروپزال اطلاعات کامل تهیه کنید. تنها پروپزال هایی که اطلاعات کامل دارند در پایگاه داده متقاضیان، برای سخنرانی در همایش قرار میگیرند و پروپزال های ناقص به هیچ وجه بررسی نخواهند شد. مطمئن شوید اطلاعات ارتباطی کامل خود را به همراه یک بیوگرافی کوتاه به همراه یک عکس از هر سخنران در پروپزال قرار دهید.
قوانین
منتخبین سخنرانی در سمینار سراسری مراکز تماس به پرتال سخنرانان دسترسی پیدا خواهند کرد. این دسترسی حدود ۴ الی ۶ هفته بعد از انتخاب شدن به آنها داده میشود. از طریق این پرتال، منتخبین میتوانند بسته سخنران را دریافت نمایند. بسته سخنران شامل تمام جزئیات اجرایی ، زمانبندی ها و لیست امکانات سخنرانان میباشد. همچنین از شما خواسته می شود تا نامه ای را بعنوان تعهد نسبت به رویداد امضاء کنید.
- توقع میرود همان محتوایی را که در پروپزال خود مشخص کرده اید ارائه دهید. شرکت کنندگان با توجه به مرتبط بودن محتوایی که ارائه میدهید و با توضیحاتی که در بروشور ها نوشته شده است، سخنرانی شما را ارزیابی میکنند.
- یک فرد برای سخنرانی انتخاب میشود، نه یک شرکت. در صورتی که به هر دلیلی آن فرد برنامه سخنرانی خود را لغو کند، ICCS این اجازه را خواهد داشت تا یک سخنرانی با محتوای مشابه از لیست انتظار، جایگزین آن فرد نمایدد. این فرد جدید ضرورتا از همان شرکت نخواهد بود.
- هر سخنران پنج بلیط افتخاری برای ثبت نام در کنفرانس دریافت خواهد کرد.
ارزیابی شرکت کنندگان از سخنران
اگر بعنوان ارائه دهنده یا سخنران انتخاب شوید ، با استفاده از معیار هایی که در اختیار شرکت کنندگان قرار داده میشود، آنها محتوا و نحوه ارائه شما ارزیابی خواهد شد .
محتوا :
- شرکت کنندگان ارائه ها را بر اساس توضیحاتی که در پروپزال ارائه کرده اید و در بروشور نوشته شده اند انتخاب می کنند. سوالات زیر تأیید میکنند که آیا همان محتوایی را که در بروشور نوشته اید، ارائه کردهاید، در خصوص حوزه ای که ارائه داده اید تخصص دارید، و محتوایی که ارائه کرده اید حاوی اطلاعات مفیدی در مورد نحوه انجام کار بوده است.
- آیا محتوای ارائه همان چیزی بود که فکر می کردید؟
- آیا محتوا اطلاعات مفیدی ارائه کرد؟
- آیا سخنران دانش قوی از موضوع نشان داد؟
- آیا می توانم از این آموخته ها در شغل/حرفه فعلی خود استفاده کنم؟
عملکرد :
- مواردی که مشخص کننده این موضوع هستند، شامل سوالاتی می گردند که نشان دهنده دانش کافی شما ، نحوه ارائه تاثیرگذار، تعامل کافی با شرکت کنندگان و تعهد شما به عدم تبلیغ در ارا ئه می باشد
- آیا سخنران توانایی قوی در انتقال ایده ها از خود نشان داد؟
- آیا سخنران تعاملات و پرسش و پاسخ با/یا از طرف مخاطبان را به خوبی مدیریت نمود؟
- آیا این سخنران را برای رویدادهای آینده توصیه می کنید؟
- آیا سخنران محصولات/خدمات شرکت خود را تبلیغ کرده است؟