
مدرس : علی قنادیان
مشاور و مدرس حوزه تجربه مشتری و خدمات مشتریان
دوره مدیریت پبشرفته مراکز تماس با مشتریان
مرکز تماس یا همان کالسنترها جزو مهمترین ارکان هر سازمان مشتری مداری است و با توجه به تحولات امروز دنیا و افزایش ارتباط راه دور با مشتریان و البته تحلیل تجربه مشتری در سازمان میتوان گفت بر خلاف تصورات قبلی اهمیت مرکز تماس نه تنها کمتر نشده است بلکه روز به روز نیز در حال گسترش و ورود به مرحله های جدید است. با توجه به حجم بالای درخواست ها در مراکز ارتباط و البته گستردگی زیاد فرایندها، مدیریت این واحد نیازمند تخصص و البته چند وجهی بودن است . هدف در دوره مدیریت پیشرفته مراکز تماس ایجاد مهارت در مدیریت ۳۶۰ درجه مراکز تماس است.
دوره مدیریت پیشرفته مراکز ارتباط نگاهی مدرن و بروز را به ارتباط با مشتریان بررسی و آموزش می دهد. سبک مدیریت مراکز ارتباط تغییرات گسترده ایی داشته است چون سبک ارتباط مشتریان با سازمان شما تغییر کرده است
اطلاعات دوره
تصاویر دوره مدیریت پیشرفته مراکز تماس
تصاویر بیشتر از دوره های آموزشی برگزار شده را در در شبکه های احتماعی ما مشاهده بفرمایید
آکادمی آموزشی تخصصی ارتباط با مشتری و مرکز تماس
رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند
