علی فنادیان

مدرس : علی قنادیان

مشاور و مدرس حوزه تجربه مشتری و خدمات مشتریان

دوره مدیریت پبشرفته مراکز تماس با مشتریان

مرکز تماس یا همان کالسنترها جزو مهمترین ارکان هر سازمان مشتری مداری است و با توجه به تحولات امروز دنیا و افزایش ارتباط راه دور با مشتریان و البته تحلیل تجربه مشتری در سازمان میتوان گفت بر خلاف تصورات قبلی اهمیت مرکز تماس نه تنها کمتر نشده است بلکه روز به روز نیز در حال گسترش و ورود به مرحله های جدید است. با توجه به حجم بالای درخواست ها در مراکز ارتباط و البته گستردگی زیاد فرایندها، مدیریت این واحد نیازمند تخصص و البته چند وجهی بودن است . هدف در دوره مدیریت پیشرفته مراکز تماس ایجاد مهارت در مدیریت ۳۶۰ درجه مراکز تماس است.

دوره مدیریت پیشرفته مراکز ارتباط نگاهی مدرن و بروز را به ارتباط با مشتریان بررسی و آموزش می دهد. سبک مدیریت مراکز ارتباط تغییرات گسترده ایی داشته است چون سبک ارتباط مشتریان با سازمان شما تغییر کرده است

  • پاییز ۱۴۰۴
  • ۳۲ ساعت حضوری
  • پایان نامه عملی
  • گواهینامه پایان دوره

اطلاعات دوره

گروه هدف
  • مدیران و سرپرستان مرکز تماس
  • مدیران و سرپرستان خدمات مشتریان
  • مشاوران و آموزش دهندگان مراکز ارتباط
مدرک پایان دوره
  • مدرک بین المللی IAS
  • مدرک موسسه ICCS
سرفصل های دوره
  • مدیریت ۹ مرحله ایی مرکز تماس
  • مدیریت منطبق با  استاندارد ISO 18295-1-2  تخصصی مراکز تماس
  • راهبرد و استرتژی مرکز تماس
  • تحلیل شاخص های مرکز تماس
  • آموزش و کنترل کیفیت
  • کوچینگ و مدیریت آنلاین در مرکزتماس
  • مدیریت بحران در مرکز تماس
  • محاسبه میزان کارو پیش بینی  در مرکز تماس
  • مدیریت شیفت و تخصیص نیرو
  • مدیریت منابع انسانی در مرکز تماس
  • آشنایی با کاربرد هوش مصنوعی در مرکز تماس
  • آشنایی با تحول دیجیتال در مرکز تماس
اهداف دوره
  • تسلط کامل بر فرایندهای مدیریت مرکز تماس
  • آشنایی با موارد روز دنیا در حوزه مدیریت مراکز تماس
  • تسلط بر برنامه ریزی و پیش بینی های مورد نیاز
  • آشنایی با ابزارهای مدیریت مرکز تماس

ثبت نام

  • مدت دوره: ۳۲ ساعت
  • روزهای پنجشنبه  از ساعت ۹ الی ۱۳
  • شروع  دوره: پاییز ۱۴۰۴
هزینه دوره
  • هزینه ثبت نام : ۱۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان
  • ثبت نام ۳ نفر و بیشتر: ۱۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان

علی فنادیان
مدرس: علی قنادیان

۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت مراکز ارتباط، مدرس مورد تایید DAS  انگلستان، دبیر سمینار مراکز تماس در ایران، مترجم کتاب مدیریت مراکز تماس ICMI، سخنران همایش Contact Center world

توضیحات تصویری دوره آموزشی

تصاویر دوره مدیریت پیشرفته مراکز تماس

تصاویر بیشتر از دوره های آموزشی برگزار شده را در  در شبکه های احتماعی ما مشاهده بفرمایید

آکادمی آموزشی تخصصی ارتباط با مشتری و مرکز تماس

رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند

ICCS Academy

سایر دوره های آموزشی 
مدیریت شکایات در مرکز تماس
رفتار شناسی و رهبری تیم ها

 

طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان 

دوره مدیریت مراکز تلفن VOIP

لطفا این صفحه را به اشتراک بگذارید