ICCS در سال ۱۳۹۲، توسط شرکت آمیزه ایده خلاق و با هدف ارائه راهکارهای هوشمند خدمات مشتریان، آغاز به کار کرد
شرکت آمیزه ایده خلاق به عنوان یک شرکت پیشرو، بصورت تخصصی در زمینه آموزش، مشاوره، تکنولوژی و ابزار، در حوزه خدمات مشتریان و مراکز تماس فعال می باشد.
ابزارهای Omnichannel Contact center ، آموزش های تخصصی در حوزه خدمات مشتریان و مرکز تماس، مشاوره و ارزیابی از خدمات ICCS محسوب می شود
ما همیشه متعهد به
حرف ها یمان هستیم
ما همیشه به دنبال
نوآوری هستیم
ماهمیشه متعهد به
کیفیت هستیم
هرآنچه از خدمات مشتریان می خواهید می توانید در ICCS24.ir بیابید
مشتری، اصلی ترین دارایی هر سازمان است و در عصر ارتباطات، سرعت، سهولت و از همه مهمتر ایجاد یک تجربه ماندگار از ارتباط با سازمان شما، مزیت رقابتی شما محصوب می شود.استراتژی ، فرایند، نیروی انسانی و تکنولوژی ها همگی کنار هم می توانند خدمات شما به مشتریانتان را ارزش آفرین کنند
ما در ICCS24 تلاش کردیم هر آنچه شما می خواهید یکجا فراهم کنیم
تکنولوژی های مرکز ارتباط یا همان کالسنترها همانند سایر تکنولوژی های دیگر روز به روز در حال پیشرفت هستند . اصلی ترین سرمایه گذاری هر سازمانی در ابتدای راه انداری مرکز ارتباط مربوط به خرید تکنولوژی های روز در این زمینه است .
سیستم های VOIP، سیستم های گزارش گیری ، سیستم های ضبط مکالملت و ابزارهای ثبت اطلاعات مانند CRM و سایر نرم افزارهای کنترلی و نظارتی از الزامات یک ارتباط ارزش آفرین با مشتریان شماست.
در حال حاضر تمامی این نیاز ها را می توانید در راهکارهای Omnichannel بیابید.
در ایران ارزیابی مراکز تماس به صورت علمی و حرفه ایی انجام نمی شود و سازمان ها دسترسی درستی به استاندارهای مراکز تماس در خصوص راه اندازی و بهینه سازی مراکز تماس خود ندارند و به همین دلیل هزینه های زیادی را در مسیر های نادرست به جهت از بین بردن مشکلات خدمات مشتریان خود انجام می دهند .
تکنولوژی های مورد استفاده، فرایندهای تخصصی مراکز تماس و البته مدیریت منابع انسانی سه ستون اصلی مراکز تماس هستند که باید همیشه مورد بررسی و بهبود قرار بگیرند
خدمات ارزیابی ICCS به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با شناختی درست و همه جانبه نقاط ضعف و قوت مرکز ارتباط با مشتریان خود را بیابید.
همچنان اصلی ترین عنصر راهبری مراکز تماس منابع انسانی ماهر و کار آمد است که نتیجه تمامی فرایندها و استراتژی های سازمان در خصوص ارتباط با مشتریان در دستان نیروی انسانی سازمان است .
آموزش تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان نه تنها باعث ایجاد انگیزه و افزایش مهارت پرسنل در تمام سطوح می شود بلکه تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارامدی و کاهش هزینه های سربار در سازمان می شود .
آموزش های تخصصی آکادمی ICCS می تواند به شما در این زمینه کمک کند
با توجه به پیچیدگی های بسیار زیاد در الما نهای تشکیل دهنده مراکز تماس و همچنین گستردگی ابزارها و استراتژی های مورد استفاده ، راه اندازی و بهبود مراکز تماس نیاز به تخصص و تجربه مرتبط و طولانی دارد که در بسیاری از سازمان ها این تخصص به دلیل دور بودن از کسب و کار اصلی سازمان وجود ندارد . به همین دلیل پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از اطلاف منابع مالی و غیر مالی سازمان و همچنین ایجاد یک مرکز ارتباط حرفه ایی و کارامد از خدمات مشاوره ICCS در این خصوص استفاده نمایید.
متخصصین و مشاورین ICCS متعهدانه و مسئولانه تمام تلاش و تخصص خود را به کار می گیرند تا شما بتوانید بیشترین بازدهی را در خدمات خود داشته باشید . این اصلی ترین تخصص ماست
تعدادی از سازمان هایی که از خدمات ICCS استفاده کرده اند
تاریخچه ICCS