تماس با ما: 28425448-021|info@iccs24.ir

خدمات ICCS

راهکارهای هوشمند خدمات مشتریان

خدمات مشتریان و مرکزتماس ICCS۱۴۰۰/۱۰/۱ ۶:۵۷:۰۹

خدمات مشتریان و مرکز تماس ICCS

ساماندهی کلیه ارتباطات سازمان شما !!!

​​ICCS به راهکارهای جامع هوشمند در خصوص ارتباط با مشتریان فکر می کند و به همین دلیل تلاش نموده است کلیه اجزای این راهکارها را به صورت تجمیع شده  در اختیار شما قرار دهد !

مشاوره تخصصی راه اندازی مرکزتماس

​​با توجه به پیچیدگی های بسیار زیاد در المانهای تشکیل دهنده مرکزتماس و همچنین گستردگی ابزارها و استراتژی های مورد استفاده ، راه اندازی و بهبود مرکزتماس نیاز به تخصص و تجربه مرتبط و طولانی دارد که در بسیاری از سازمان ها این تخصص به دلیل دور بودن از کسب و کار اصلی سازمان وجود ندارد . به همین دلیل پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از اتلاف منابع مالی و غیر مالی سازمان و همچنین ایجاد یک مرکزارتباط حرفه ایی و کارامد از خدمات مشاوره ICCS در این خصوص استفاده نمایید

آکادمی تخصصی آموزش مرکزتماس

همچنان اصلی ترین عنصر راهبری مرکزتماس منابع انسانی ماهر و کار آمد است که نتیجه تمامی فرایندها و استراتژی های سازمان در خصوص ارتباط با مشتریان در دستان نیروی انسانی سازمان است .
آموزش تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان نه تنها باعث ایجاد انگیزه و افزایش مهارت پرسنل در تمام سطوح می شود بلکه تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارامدی و کاهش هزینه های سربار در سازمان می شود .
آموزش های تخصصی آکادمی ICCS می تواند به شما در این زمینه کمک کند

ارزیابی مرکزتماس و مرکزارتباط با مشتریان

در ایران ارزیابی مرکزتماس به صورت علمی و حرفه ایی انجام نمی شود و سازمان ها دسترسی درستی به استاندارهای مرکزتماس در خصوص راه اندازی و بهینه سازی مرکزتماس خود ندارند و به همین دلیل هزینه های زیادی را در مسیر های نادرست به جهت از بین بردن مشکلات خدمات مشتریان خود انجام می دهند .
خدمات ارزیابی مرکزتماس و مرکزارتباط ICCS به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با شناختی درست و همه جانبه نقاط ضعف و قوت مرکزارتباط با مشتریان خود را بیابید.

برونسپاری مرکزتماس و خدمات مشتریان

راه اندازی مرکزتماس برای سازمان های پیچیدگی های بسیاری دارد و معمولا راه اندازی آن با سرمایه گذاری بالا و البته انرژی های بالای مدیریتی صورت می گیرد و مهمتر از آن نگهداری مرکزتماس است که هزینه های بالایی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای سازمان ها دارد .

در بیشتر نقاط دنیا مرکزتماس به شرکت هایی که این کار را به صورت حرفه ایی انجام می دهند برون سپاری می شود تا از این طریق بتواند کار را حرفه ایی تر و با هزینه پایین تری انجام دهند.

​​​​​​​بیشتر در خصوص حدمات برون سپاری مرکز تماس ICCS بدانید…

iCCS24تبدیل مشتری ناراضی

هدف

افزایش رضایت مشتری

آخرین مقالات صنعت مرکزتماس

۱۰ اصل اساسی برای جلب اعتماد مشتری

۱۴۰۴-۰۵-۲۸|مدیریت مرکز تماس, مهارت های مرکز تماس|

اعتماد ستون اصلی ارائه‌ی خدمات با کیفیت و تجربه‌ای ماندگار در هر کسب‌وکار است. زمانی که مشتری [...]

یک چارچوب تاکتیکی برای ارزیابی فرهنگ تجربه مشتری (CX)

۱۴۰۴-۰۵-۰۶|مدیریت مرکز تماس|

بیایید واقع‌بین باشیم: مرکز تماس شما همین حالا هم یک فرهنگ دارد. شاید حتی بیشتر از یکی. [...]

مدیریت دانش در مراکز تماس: راهکارها و چالش‌ها

۱۴۰۴-۰۳-۰۵|مدیریت مرکز تماس|

در دنیای رقابتی امروز، مراکز تماس فراتر از یک کانال پاسخ‌گویی عمل می‌کنند. آن‌ها به پایگاه‌های مهمی [...]

برچسب های سایت

Chatbot ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel ، Chat، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel ، Occupancy، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel، تجربه مشتری، CX، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی omnichannel، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی omnichannel ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی omnichannel، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی آموزش مرکز تماس آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس،امنیت اطلاعات، امنیت داده، دورکاری، کارشناس دورکار مرکز تماس آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط ارتباط موثر، مذاکره تلفنی، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط استخدام، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی استخدام مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، منابع انسانی، مرکز ارتباط، ICMI امنیت اطلاعات، امنیت داده، دورکاری، دورکاری در مرکز تماس، کارشناس دورکار مرکز تماس برونسپاری مرکز تماس، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط تجربه مشتری، تجربه مشتری در مرکز تماس، تجربه مشتری در مراکز تماس، تجربه مشتری در مرکز ارتباط، تجربه مشتری در مراکز ارتباط، تجربه مشتری خدمات، خدمات مشتریان، تجربه مشتری در پشتیبانی تجربه مشتری، تجربه مشتری مرکز تماس تجربه مشتری، مرکز تماس، سفر مشتری، فرهنگ تجربه مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری تحول دیجیتال،Chatbot ، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی دورکاری، دورکاری در مرکز تماس، کارشناس دورکار مرکز تماس راه اندازی مرکز تماس، سلف سرویس، انحراف تماس، هوش مصنوعی، مرکز تماس،مرکز ارتباط، مدیریت مرکز تماس، شاخص های مرکز تماس، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط، کارشناس مرکز تماس، ASA، ارلانگ، erlang، شکایات مشتری طراحی خدمت ، خدمت جدید ، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط فیدبک، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی مدیریت دانش، omnichannel، مرکز تماس، مرکز ارتباط، تکنولوژی مدیریت مرکز تماس مدیریت منابع انسانی در مرکز تماس، کارشناس مرکز تماس، استخدام در مرکز تماس مرکزارتباط مرکز ارتباط مرکز تماس مرکزتماس مرکز تماس، هوش مصنوعی مشتری منابع انسانی موفقیت مشتری، مرکز تماس ، مرکزارتباط، چت بات، هوش مصنوعی هوش مصنوع، مرکز تماس،مرکز ارتباط، هوش مصنوع، مرکز تماس،مرکز ارتباط، تجربه مشتری هوش مصنوعی، بات پشتیبانی، مرکز تماس هوشمند، مرکز تماس omnichanne;، مرکز ارتباط هوش مصنوعی کارشناس مجازی، هوش مصنوعی، دستیار مجازی، چت بات، امنی چنل، مرکز تماس ، مرکز ارتباط، خدمات مشتریان کالسنتر کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، آموزش مرکز تماس، مدیریت مرکز تماس، مرکز تماس، مرکز ارتباط کیفیت مرکز تماس گیمیفیکیشن در مرکز تماس، استفاده از بازی در مرکز تماس
رفتن به بالا