مدرس : جواد تقی نسب

 مدرس و مشاور در حوزه عملیات و خدمات مشتریان

کارگاه تجزیه و تحلیل داده در خدمات مشتریان و مراکز تماس

دوره تجزیه و تحلیل داده در مرکز تماس به شما کمک می‌کند تا با استفاده از داده‌های مشتریان، عملکرد مرکز تماس را بهینه کنید. در این دوره، مفاهیم کلیدی مانند شاخص‌های عملکرد (KPI)، داشبوردهای مدیریتی، تحلیل مکالمات و پیش‌بینی نیازهای مشتریان آموزش داده می‌شود. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای تحلیل داده و هوش تجاری (BI)، فرآیندهای پاسخگویی را بهبود داده و تصمیمات استراتژیک بهتری بگیرید. این دوره برای مدیران، سرپرستان و تحلیل‌گران داده در مراکز تماس طراحی شده است.

  • تابستان ۱۴۰۴ (شروع دوره ۵ تیر ۱۴۰۴)
  • ۸ ساعت حضوری
  • گواهینامه پایان دوره

اطلاعات دوره

گروه هدف
  • تیم های تحلیل داده و کنترل کیفیت
  • مدیران و سرپرستان عملیات و تضمین کیفیت خدمات مشتریان و  مراکز تماس
  • تیم های محصول و خدمت
مدرک پایان دوره
  • مدرک موسسه ICCS
سرفصل های دوره
  • آشنایی با دیتا، اطلاعات و مراحل آنالیز
  • آشنایی با انواع داده
  • مفاهیم پایه در تحلیل داده:
  • جنس داده
  • نرمال سازی
  • نمونه گیری
  • طبقه بندی
  • مفاهیم پایه در پردازش داده:
  • شاخص های مرکزی (میانگین، میانه، مد و …)
  • شاخص های پراکندگی (دامنه تغییرات، واریانس، انحراف از معیار و …)
سرفصل های دوره
  • حذف نویز و تخمین داده‌ها:
  • حذف خطاهای کاتوره‌ای و سیستماتیک
  • گرد کردن
  • داده‌های پَرت یا Outlier
  • آشنایی با ساخت شاخص های کلیدی عملکرد KPI
  • تشخیص الگوها و روند ها در داده ها
  • روش های تحلیل داده های متنی
  • تحلیل رگرسیونی در بیزنس (رگرسیون ساده و چند متغیره)
  • نمایش داده ها
اهداف دوره
  • آشنایی با مفاهیم و اهمیت تحلیل داده در بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت مشتریان.
  • شناخت انواع داده‌های مشتریان شامل داده‌های رفتاری، تراکنشی، و بازخوردهای مشتریان.
  • آموزش روش‌های جمع‌آوری داده‌ها از کانال‌های مختلف مانند تماس‌های مرکز ارتباط، چت آنلاین، نظرسنجی‌ها و شبکه‌های اجتماعی.
  • بررسی تکنیک‌های پردازش و پاک‌سازی داده‌ها برای اطمینان از دقت و کیفیت داده‌ها.
  • آشنایی با روش‌های تحلیلی مانند تحلیل توصیفی، پیش‌بینی و تجویزی برای تصمیم‌گیری بهتر.

ثبت نام

  • مدت دوره: ۸ ساعت
  • روزهای پنجشنبه  و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۳
  • شروع  دوره: ۵ تیر ۱۴۰۴
هزینه دوره
  • هزینه ثبت نام : ۸،۵۰۰،۰۰۰ تومان
  • ثبت نام ۳ نفر و بیشتر: ۷،۵۰۰،۰۰۰ تومان

مدرس: جواد تقی نسب

جواد تقی نسب از سال ۱۳۸۸ کار حرفه ای و رسمی خود را در زمینه خدمات مشتریان آغاز و تا کنون به طور مستمر ادامه داده است. او بیش از ۱۵ سال تجربه در مجموعه های مختلف از شرکت های چند ملیتی تا استارت آپ های بزرگ، متوسط و کوچک را در کارنامه دارد. حوزه علاقه‌ی او بیشتر در حوزه بهینه سازی فرایندهای عملیاتی با تمرکز بر مراکز تماس است و تاکنون بیش از ۳۰ وبینار و کارگاه حضوری در این زمینه برگزار کرده است.

آکادمی آموزشی تخصصی ارتباط با مشتری و مرکز تماس

رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند

ICCS Academy

سایر دوره های آموزشی
مدیریت شکایات در مرکز تماس
رفتار شناسی و رهبری تیم ها

 

طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان

مدیریت مراکز تماس

لطفا این صفحه را به اشتراک بگذارید