
مدرس : جواد تقی نسب
مدرس و مشاور در حوزه عملیات و خدمات مشتریان
کارگاه تجزیه و تحلیل داده در خدمات مشتریان و مراکز تماس
دوره تجزیه و تحلیل داده در مرکز تماس به شما کمک میکند تا با استفاده از دادههای مشتریان، عملکرد مرکز تماس را بهینه کنید. در این دوره، مفاهیم کلیدی مانند شاخصهای عملکرد (KPI)، داشبوردهای مدیریتی، تحلیل مکالمات و پیشبینی نیازهای مشتریان آموزش داده میشود. همچنین یاد میگیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای تحلیل داده و هوش تجاری (BI)، فرآیندهای پاسخگویی را بهبود داده و تصمیمات استراتژیک بهتری بگیرید. این دوره برای مدیران، سرپرستان و تحلیلگران داده در مراکز تماس طراحی شده است.
اطلاعات دوره
آکادمی آموزشی تخصصی ارتباط با مشتری و مرکز تماس
رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند
