برونسپاری مرکز تماس
در کسب و کارهایی که “خدمات ” در آن از اهمیت بالایی برخوردار است یکی از کلیدی ترین بخش های آن سازمان واحد ارتباط با مشتریان یا مرکز تماس است که در کنار منافع و ارزش های بالایی که می تواند به سازمان و مشتری منتقل کند ، چالش های زیادی هم از بعد اقتصادی و همچنین انرژی مدیریتی در سازمان ایجاد می کند .
در اکثر کشورهای دنیا اولین انتخاب مدیران سازمان ها در هنگام راه اندازی مرکز تماس ، برونسپاری یا همان Outsourcing است که البته صنعت مرکز تماس و برونسپاری آن نیز در این کشورها از قدمت بالایی برخوردار است و نظام های حقوقی و البته استراتژی های آن نیز برای این مدیران شناخته شده است و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که اولین انتخاب یک مدیر در بخش مرکز تماس با مشتریان ، راه اندازی آن در داخل سازمان باشد

خدمات برونسپاری مرکز تماس ICCS

شما از چه نوع مرکز تماسی استفاده می کنید؟
با توجه به استراتژی های سازمان و اولویت های آن و اینکه سازمان چقدر می خواهد منابع خود را در این راه صرف کند، میتواند از روش برونسپاری مرکز تماس و یا راه اندازی آن در داخل سازمان استفاده کند