چرا آکادمی مراکز تماس ICCS بهترین انتخاب شماست ؟
رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند
متد TQM در آموزشهای تخصصی مرکز تماس
در روش (TQM ( Training and Quality Management آکادمی ICCS علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی مطابق با متد کارگاهی به عنوان تیم آموزش و مدیریت کیفیت نیز در کنار مرکز تماس شما قرار گرفته و کلیه فرایندهای پیش از آموزش و پس از آموزش را کنترل و با بازخورد و برنامه ریزی های هدف دار، تاثیر گذاری آموزش هارا رصد کرده و متناسب با آن برنامه آموزشی را تا رسیدن به هدف نهایی بهینه سازی میکند.
– ارزیابی های قبل از آموزش
– کنترل کیفیت تماس ها
– کنترل فرایند های کنترل کیفیت
– ایجاد شناسنامه آموزشی هر فرد
– هدف گذاری
-مربی گری
متد TQM جدیدترین متد آموزشی در حوزه مراکز تماس است
متد کارگاهی در آموزش های تخصصی مرکز تماس
آموزش های در مراکز تماس به سه دسته اصلی تقسیم می شوند
– مهارت های تخصصی مرکز تماس
– دانش فنی
– مهارت های عمومی
مطابق با بوم آموزش مراکز تماس بهترین و پربازده ترین روش آموزش در مراکز تماس روش تعاملی و البته به صورت کوچینگ می باشد .
آکادمی ICCS اولین شرکت در ایران است که با جدیدترین متدهای آموزشی در حوزه مراکز تماس سعی دارد تا بیشترین تاثیر گذاری را در پرسنل مرکز تماس بعد از هر آموزش داشته باشد .
لطفا برای اطلاعات بیشتر حتما به مقاله بوم آموزش در مراکز تماس سر بزنید تا به متد آکادمی ICCS در این زمینه آشنا شوید
دوره های عمومی
دوره های تخصصی مرکز تماس که به صورت عمومی و با حضور شرکت کنندگان از سازمان های مختلف برگزار می گردد و مطابق با تقویم آموزشی آکادمی ICCS می باشد.
این دوره ها بیشتر متمرکز بر مباحث مدیریتی و سرپرستی است و تلاش می کند علاوه بر بررسی مباحث مورد نظر با ایجاد شبکه ارتباطی بین فعالین بر تاثیر گذاری مباحث بیافزاید
فرایندها، نیروی انسانی و تکنولوژی ، همگی عوامل مهمی در اجرا و گسترش مراکز تماس هستند که انتخاب درست ابزارها باعث افزایش بهره وری و کاهش شدید چالشهای مدیریتی در مرحله استقرار خواهد شد. پس وجود یک نگاه همه جانبه نیاز اساسی مدیران مراکز تماس است .
با ما تماس بگیرید
