چرا آکادمی مراکز تماس ICCS بهترین انتخاب شماست ؟

رویکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ به ارائه سرویس های خاص و مشتری مداری طی دهۀ گذشته در کنار نگاه علمی به  فرایندهای خدماتی ، فروش و بازاریابی باعث توسعه مراکز تماس و  Contact Center ها در سطح کشور شده است که در شاخه های گوناگون  در حال سرویس دهی می باشد.
مدیریت و بهبود فرایند های یک مرکز تماس و راهبری علمی و اصولی آن درصد بالائی از موفقیت یک مرکز تماس را شامل می شود و به جرات می توان گفت این امر  شرط لازم برای موفقیت در ارائه خدمات در یک مرکز تماس است  .
ICCS اولین و مجهزترین مرکز تخصصی آموزش مراکز تماس در ایران است که با بهترین متدها و دانش بروز دنیا در این زمینه می تواند در بالا بردن مهارت های تخصصی پرسنل مرکز تماس به شما کمک کند

دوره های عمومی در زمانبندی های مشخص و به صورت عمومی در مرکز آموزش آکادمی ICCS برگزار می گردد که شامل.

متدهایی که مناسب با روزیکرد سازمان ها و زیرساخت های موجود در مرکز تماس قابل اجرا است و بهترین نتیجه را دارد

دوره های سازمانی به صورت اختصای در داخل سازمان ها برگزار می گردد و میتواند متناسب با نیازمندیهای آنها تدوین گردد.

رویدادهایی که در راستای آشنایی با تجربیات و علم روز صنعت مراکز تماس و ارتباط با مشتریان و ایجاد شبکه های ارتباطی برگزار می شود

متد TQM در آموزش‌های تخصصی مرکز تماس

​در روش (TQM ( Training and Quality Management آکادمی ICCS علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی مطابق با متد کارگاهی به عنوان تیم آموزش و مدیریت کیفیت نیز در کنار مرکز تماس شما قرار گرفته و کلیه فرایندهای پیش از آموزش و پس از آموزش را کنترل و با بازخورد و برنامه ریزی های هدف دار، تاثیر گذاری آموزش هارا رصد کرده و متناسب با آن برنامه آموزشی را تا رسیدن به هدف نهایی بهینه سازی میکند.

ارزیابی های قبل از آموزش
– کنترل کیفیت تماس ها
– کنترل فرایند های کنترل کیفیت
– ایجاد شناسنامه آموزشی هر فرد
– هدف گذاری
​​​​​​​-مربی گری

متد TQM جدیدترین متد آموزشی در حوزه مراکز تماس است

ICCS Contact Center Academy
ICCS Academy

متد کارگاهی در آموزش های تخصصی مرکز تماس

آموزش های در مراکز تماس به سه دسته اصلی تقسیم می شوند

– مهارت های تخصصی مرکز تماس

– دانش فنی

– مهارت های عمومی

مطابق با بوم آموزش مراکز تماس بهترین و پربازده ترین روش آموزش در مراکز تماس روش تعاملی و البته به صورت کوچینگ می باشد .

آکادمی ICCS اولین شرکت در ایران است که با جدیدترین متدهای آموزشی در حوزه مراکز تماس سعی دارد تا بیشترین تاثیر گذاری را در پرسنل مرکز تماس بعد از هر آموزش داشته باشد .

لطفا برای اطلاعات بیشتر حتما به مقاله بوم آموزش در مراکز تماس سر بزنید تا به متد آکادمی ICCS در این زمینه آشنا شوید

دوره های عمومی

دوره های تخصصی مرکز تماس که به صورت عمومی و با حضور شرکت کنندگان از سازمان های مختلف برگزار می گردد و مطابق با تقویم آموزشی آکادمی ICCS می باشد.

این دوره ها بیشتر متمرکز بر مباحث مدیریتی و سرپرستی است و تلاش می کند علاوه بر بررسی مباحث مورد نظر با ایجاد شبکه ارتباطی بین فعالین بر تاثیر گذاری مباحث بیافزاید

مدیریت مرکز تماس
  • حضوری و آنلاین 
  • ۳۲ ساعت 
  • پایان نامه عملی
  • بر اساس استاندارد ISO18295
طراحی و مدیریت خدمات
  • حضوری 
  • ۴۰ ساعت
  • پایان نامه عملی
  • تمرکز بر خدمات 
۰
دوره های عمومی برگزار شده
۰
شرکت کنندگان در دوره ها
۰Y
سال سابقه آموزش
باشگاه مشتریان
  • حضوری و کارگاهی
  • ۱۵ ساعت
  • گواهی نامه پایانی
  • تمرکز بر طراحی و مدیریت
مدیریت شکایات
  • حضوری و آنلاین
  • ۸ ساعت
  • عملی و تئوری
  • تمرکز بر مدیریت شکایات مشتری

دوره های سازمانی

دوره های اختصاصی سازمان ها

دوره‌های مهارت‌افزایی کارشناسان پاسخگو با هدف ارتقای توانمندی‌های فردی و حرفه‌ای اپراتورها طراحی شده‌اند و بر تقویت مهارت‌های ارتباطی، فن بیان، مدیریت مکالمه، حل مسئله و برخورد مؤثر با انواع مشتریان تمرکز دارند. این دوره‌ها نقش مهمی در افزایش رضایت مشتری، کاهش خطاهای پاسخگویی و بهبود عملکرد کلی مراکز تماس ایفا می‌کنند.

دوره‌های سرپرستی و کنترل کیفیت در خدمات مشتریان و مرکز تماس با هدف توانمندسازی سرپرستان در مدیریت تیم، پایش عملکرد، ارتقاء کیفیت پاسخگویی و بهبود تجربه مشتری طراحی شده‌اند. این دوره‌ها به مدیران میانی کمک می‌کنند تا با بهره‌گیری از ابزارهای ارزیابی، شاخص‌های کلیدی عملکرد KPI و تکنیک‌های بازخورد مؤثر، عملکرد تیم‌های پاسخگویی را به شکلی هدفمند و حرفه‌ای هدایت و بهینه‌سازی کنند.

دوره‌های مدیریت و طراحی مراکز تماس با هدف آموزش مفاهیم راهبردی در راه‌اندازی، ساختاردهی و بهره‌برداری بهینه از مراکز تماس طراحی شده‌اند. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با اصول طراحی فرآیندها، انتخاب فناوری‌های مناسب، برنامه‌ریزی منابع انسانی، ظرفیت‌سنجی، و مدیریت عملکرد آشنا می‌شوند تا بتوانند مراکز تماسی کارآمد، مقیاس‌پذیر و مشتری‌محور راه‌اندازی و اداره کنند.

​کارگاه اصول و فنون مذاکره تلفنی و کنترل خشم در مراکز تماس

این دوره با تمرکز بر مهارت‌های کلیدی مذاکره تلفنی و تکنیک‌های مدیریت خشم و اعتراض مشتریان طراحی شده است. شرکت‌کنندگان می‌آموزند چگونه در شرایط چالشی، کنترل گفت‌وگو را حفظ کرده، فضای مکالمه را آرام نگه دارند و به نتایجی برد-برد دست یابند. این آموزش برای تقویت ارتباطات حرفه‌ای در محیط‌های خدمات‌رسانی تلفنی بسیار حیاتی است.

  • ابزارهای تماس موفق تلفنی
  • نکات کلیدی بخش تماسهای تلفنی
  • نکاتی دربارۀ زبان بدن شما
  • اشتباهات رایج و مذاکرات کلیدی در مکالمات تلفنی
  • بایدها و نبایدها
  • جبران اشتباه
  • مدیریت خشم در مکالمات تلفنی
  • کنترل خشم مشتریان عصبانی
  • غلبه برنگرش های منفی

 

  • کارشناسان مراکز تماس
  • کارشناسان ارتباط با مشتریان
  • مسئولین دفاتر
دوره اصول و تکنیک های مشتری مداری و خدمات مشتری
  • تعریف سرویس و شاخصه های آن در مرکز تماس
  • بررسی مرکز تماس به عنوان یک ابزار ارائه سرویس
  • روشهای ایجاد یک ارتباط موثر با مخاطب
  • آشنایی با استاندارهای و بخشهای  یک مکالمه موفق
  • بررسی فاکتورهای مهم فردی در مراکز ارتباط با مشتریان
  • جذب موثر کارشناسان مرکز تماس
  • انگیزش موثر در کارشناسان مرکز تماس
  •  

 

  • تعریف سرویس و شاخصه های آن  در مرکز تماس
  • بررسی مرکز تماس به عنوان یک ابزار ارائه سرویس
  • روشهای ایجاد یک ارتباط موثر با مخاطب
  • آشنایی با استاندارهای و بخشهای  یک مکالمه موفق
  • بررسی فاکتورهای مهم فردی در مراکز ارتباط با مشتریان
  • جذب موثر کارشناسان مرکز تماس
  • انگیزش موثر در کارشناسان مرکز تماس
    ​​​​​​
  • کارشناسان مرکز تماس
  • سرپرستان مرکز تماس
  • مدیران مرکز تماس

دوره های مهارت افزایی کارشناسان مرکز تماس

دوره های سرپرستی و کنترل کیفیت

دوره مدیریت شکایات مشتریان در خدمات مشتریان

مهارتهای رسیدگی به شکایات مشتری از جمله مهارتهای ارزشمند برای هر یک از کارکنانی است که با مشتریان سروکار دارند. نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع یا مشتریان عامل مهمی در توانایی شما در حفظ روابط در کسب و کار است. رسیدگی خوب به شکایات مشتری مستقیماً به نتیجه نهایی شما ترجمه می شود – مشتریان راضی باقی می مانند و برمی گردند. و وفادار می شوند.

دوره مدیریت شکایات مشتریان به منظور ایجاد هنر رسیدگی به شکایات مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری به کسب و کار شما طراحی شده است.

  • ماهیت شکایات
  • انواع شکایات رایج در مراکز تماس
  • مهارت های شنوایی مؤثر
  • سناریوهای رسیدگی به شکایات
  • مهارت جرأت ورزی و قاطعیت
  • مهارتهای تلفنی در پاسخگوی به شکایات
  • استاندارد مدیریت شکایت چیست؟
  • کارشناسان شکایات مشتریان و CRM
  • سرپرستان مراکز تماس
  • مسئولین شکایات مشتریان
  • مدیران خدمات مشتریان و شکایات
دوره دوره تخصصی سرپرستی و کنترل کیفیت مراکز تماس

دوره تخصصی سرپرستی و کنترل کیفیت مراکز تماس با هدف توانمندسازی مدیران و سرپرستان در ارزیابی عملکرد، بهینه‌سازی فرآیندها و ارتقای تجربه مشتری طراحی شده است. در این دوره، شرکت‌کنندگان با شاخص‌های کلیدی عملکرد KPI، روش‌های پایش کیفیت مکالمات، تحلیل داده‌های تماس و تدوین برنامه‌های بهبود آشنا می‌شوند تا بتوانند مراکز تماس را به شکلی اثربخش و حرفه‌ای مدیریت کنند

  • تهیه و تدوین یک برنامه ارزیابی عملکرد و کنترل کیفیت
  • پارامترهای قابل اندازه گیری در مراکز تماس برای اندازه گیری کیفی و کمی  مراکز تماس
  • مدیریت بحران در مراکز تماس
  • ارزیابی انفرادی پرسنل مرکز تماس
  • شاخص های ترکیبی ارزیابی عملکرد
  • پیش بینی و برنامه ریزی
  • آموزش و فیدبک
  • کالیبراسیون
  • روشهای عارضه یابی مشکلات
  • سوپروایزها و تیم کنترل کیفیت مراکز تماس که به صورت مستقیم در هدایت و کاربری مراکز تماس نقش دارند ​​​​​​​

 

دوره تخصصی طراحی و مدیریت پیشرفته مراکز تماس

پاسخگویی به درخواستهای مشتریان و مراجعین به سازمان یکی از دغدغه های بزرگ و پر هزینه  هر کسب و کاری است که عموما با مشکلات زیادی نیز همراه است و اغلب نیز به طور کامل و جامع نیاز سازمان را بر آورده نمی کند .
مراکز ارتباط یا همان Contact Center ها حرفه ایی ترین ابزار ارتباط با مشتریان هستند که می توانند به شکل شایسته ایی این وظیفه خطیر را در کسب و کار ما بر عهده بگیرد ، اما شاید درصد بالایی از مدیران تا اکنون اقدام به راه اندازی مرکز تماس کرده باشند یا به فکر راه اندازی آن افتاده اند اما همیشه سوالات زیادی وجود دارد که راه اندازی و استفاده از مراکز تماس را با مشکل مواجه می کند . طراحی درست یک مرکز تماس مهمترین بخش از تکامل یک مرکز تماس است .

  • آشنایی با چرخه طراحی مراکز تماس
  • استراتژیهای نوین مراکز تماس 
  •  تعیینSLAیا سطح سرویس
  • تعیین اهداف و شاخص های کیفی در مرکز تماس  KPI
  • روشهای تخمین و پیش بینی منابع و نیروی انسانی
  • بررسی ساختارهای مختلف و چارت سازمانی و شناخت تفاوتهای آنها
  • آشنایی با ابزارها و تکنولوژی های نوین
  • بررسی نمونه های موفق و ناموفق مراکز تماس در ایران و جهان
  • مدیران و کارشناسان فنی سازمانها مدیران عالی رتبه شرکتها به جهت نظارت بیشتر مدیران و سرپرستان مراکز تماس و مراکزتلفن
طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتری

دوره آموزشی طراحی و مدیریت باشگاه مشتریان، یک برنامه جامع و کاربردی است که با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه جذب، حفظ و وفادارسازی مشتریان طراحی شده است. این دوره به شرکت‌کنندگان می‌آموزد چگونه با استفاده از ابزارها و استراتژی‌های نوین، باشگاه‌های مشتریان مؤثر و پویا ایجاد کنند. مباحثی همچون تحلیل رفتار مشتری، طراحی برنامه‌های وفاداری، مدیریت ارتباط با مشتریان، و به‌کارگیری فناوری‌های روز در این حوزه پوشش داده می‌شوند. این دوره مناسب مدیران بازاریابی، کارآفرینان و تمامی افرادی است که به دنبال ایجاد ارتباط بلندمدت و سودآور با مشتریان خود هستند.

  • آشنایی با باشگاه مشتریان
  • تجربه مشتری و طراحی باشگاه
  • فرآ یندها و نرم افزارها
  • تجربه مشتری در طراحی محصول
  • روندهای آینده
  • تعیین اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد
  • استراتژ یهای گیمیفیکیشن و تعامل
  • فرایند طراحی پرسونای مشتریان و مدل های پرسونا
  • تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش گیری
  • مدیران و سرپرستان واحد باشگاه مشتریان
  • مدیران و سرپرستان ارتباط با مشتری و CRM
  • مدیران و سرپرستان خدمات مشتریان
  • مدیران و سرپرستان بازاریابی و فروش

دوره های مدیریتی و طراحی مرکز تماس

با ما تماس بگیرید