مقالات تخصصی مرکزتماس و خدمات مشتریان

مقالات کاربردی در حوزه مراکز تماس

مقالات تخصصی مرکزتماس و خدمات مشتریان۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۰:۴۳:۰۸

هفت عامل تأثیرگذار بر تحمل مشتری در مرکز تماس

توسط |۱۳۹۵-۰۷-۲۹|دسته بندی ها: مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , , , |

عامل مهم و تأثیرگذار دیگر "تحمل تماس‌گیرنده" یا "تحمل مشتری" است. هفت عامل بر تحمل مشتری تأثیرگذار است. این هفت عامل هر [...]

صف مرئی و نامرئی در مرکز تماس

توسط |۱۳۹۵-۰۶-۲۹|دسته بندی ها: تکنولوژی مراکز تماس, مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , , |

صف: مرئی یا نامرئی؟واژۀ صف از کلمۀ ردیف گرفته شده است که واژۀ فرانسوی قدیمی به معنای "ردیف افراد درحال انتظار" است. [...]

۳ نیروی موثر در مدیریت مرکز تماس

توسط |۱۳۹۵-۰۵-۲۹|دسته بندی ها: تکنولوژی مراکز تماس, مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , |

کسانی که تازه وارد مراکز تماس می‌شوند، اغلب از نحوۀ مقایسۀ متفاوت این مراکز با دیگر انواع محیط‌های پشتیبانی و خدمت‌رسانی به [...]

تماس با ICCS

تفاوت Call Center و Contact Center چیست؟

توسط |۱۳۹۴-۱۱-۲۹|دسته بندی ها: تکنولوژی مراکز تماس, مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , |

تفاوت مرکز تماس با مرکز تماس ، تعدد کانالهای ارتباطی با مخاطبین است. وقتی تعداد کانالهای ارتباطی از تماس صوتی (چت ، ایمیل ، ویدئو [...]

مرکز تماس چیست؟

توسط |۱۳۹۴-۱۰-۲۹|دسته بندی ها: تکنولوژی مراکز تماس, مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , |

اولین مراکز تماس؟ با افزایش تعداد مشترکان و مشتریان، شرکت‌ها به‌ویژه با مشکل نگران کنندۀ برنامه‌ریزی منابع دست به گریبان شدند. لذا برای برقراری [...]

راهبرد دسترسی به مشتری در مرکز تماس چیست؟

توسط |۱۳۹۴-۱۰-۲۹|دسته بندی ها: مدیریت مرکز تماس|برچسب ها: , , , , |

ایجاد راهبردی برای دسترسی به مشتریراهبرد دسترسی به مشتری را می‌توان به‌صورت "چهارچوبی-مجموعه‌ای از استاندارها، دستورالعمل‌ها و فرایندها-تعریف کرد که راه‌های تعامل مشتری‌ها و سازمان [...]

برگشت به بالا