هفت عامل تأثیرگذار بر تحمل مشتری در مرکز تماس
عامل مهم و تأثیرگذار دیگر "تحمل تماسگیرنده" یا "تحمل مشتری" است. هفت عامل بر تحمل مشتری تأثیرگذار است. این هفت عامل هر [...]
صف مرئی و نامرئی در مرکز تماس
صف: مرئی یا نامرئی؟واژۀ صف از کلمۀ ردیف گرفته شده است که واژۀ فرانسوی قدیمی به معنای "ردیف افراد درحال انتظار" است. [...]
۳ نیروی موثر در مدیریت مرکز تماس
کسانی که تازه وارد مراکز تماس میشوند، اغلب از نحوۀ مقایسۀ متفاوت این مراکز با دیگر انواع محیطهای پشتیبانی و خدمترسانی به [...]
چگونه میزان کار را در مرکز تماس اندازه گیری کنیم ؟
برآوردهای میزان کار در مرکز تماس باید دربرگیرندۀ تمام مؤلفههای تماس مشتری باشد: میانگین زمان گفتوگو، میانگین کار بعد از [...]
اصل تجمیع موثر در مرکز تماس چیست؟
اصل تجمیع مؤثر واقعیتی ریاضیاتی است که مبنای آن قوانین احتمال است و در مهندسی مخابرات ریشه دارد. این اصل [...]
مدیریت ۹ مرحله ایی مرکز تماس
مؤسسۀ بینالمللی مدیریت مشتری (آیسیامآی ) تعریفی از مدیریت مرکز تماس ارائه داد که در آزمونِ زمان نمرۀ قبولی کسب [...]
شاخص های اصلی مرکز تماس چیست؟
درنظر گرفتن اهداف و مقیاسهای صحیح یکی از مهمترین مسئولیتها در مدیریت و رهبری موفق مرکز تماس است. وقتی [...]
تماس با ICCS
هفت عامل تأثیرگذار بر تحمل مشتری در مرکز تماس
عامل مهم و تأثیرگذار دیگر "تحمل تماسگیرنده" یا "تحمل مشتری" است. هفت عامل بر تحمل مشتری تأثیرگذار است. [...]
صف مرئی و نامرئی در مرکز تماس
صف: مرئی یا نامرئی؟واژۀ صف از کلمۀ ردیف گرفته شده است که واژۀ فرانسوی قدیمی به معنای "ردیف [...]
۳ نیروی موثر در مدیریت مرکز تماس
کسانی که تازه وارد مراکز تماس میشوند، اغلب از نحوۀ مقایسۀ متفاوت این مراکز با دیگر انواع محیطهای [...]
تفاوت Call Center و Contact Center چیست؟
تفاوت مرکز تماس با مرکز تماس ، تعدد کانالهای ارتباطی با مخاطبین است. وقتی تعداد کانالهای ارتباطی از تماس صوتی (چت ، ایمیل ، ویدئو [...]
مرکز تماس چیست؟
اولین مراکز تماس؟ با افزایش تعداد مشترکان و مشتریان، شرکتها بهویژه با مشکل نگران کنندۀ برنامهریزی منابع دست به گریبان شدند. لذا برای برقراری [...]
راهبرد دسترسی به مشتری در مرکز تماس چیست؟
ایجاد راهبردی برای دسترسی به مشتریراهبرد دسترسی به مشتری را میتوان بهصورت "چهارچوبی-مجموعهای از استاندارها، دستورالعملها و فرایندها-تعریف کرد که راههای تعامل مشتریها و سازمان [...]