ارزیابی مرکزتماس
مرکزتماس در سازمان ها به دلیل حجم بالای کار و درگیری همیشگی مدیران و کارکنان آن با مسایل روزمره و جاری همیشه با مشکلاتی مواجه است که به دلیل مشغله بالا نمی تواند در این مشکلات به صورت عمیق و علمی ورود کند و به همین دلیل عارضه یابی درستی انجام نمی شود .
مرکز مشاوره تخصصی مرکزتماس ICCS با نگاه علمی و تخصصی و با پشتوانه تجربه طولانی خود به ارزیابی و تشریح مشکلات و راه کارهای آن به شما کمک می کند تا همراه با اجرای کارهای اجرایی مشکلات و مسایل خود را نیز شناسایی و حل کنید
توسعه مرکزتماس
مرکز تماس در سازمان و کسب و کار شما مانند یک ابزار مهم و البته حیاتی است تا بتوانید از آن طریق ضربان قلب سازمان خود را همیشه کنترل و ارزیابی کنید ، ولی این ابزار پایه ایی نیز مانند کسب و کار شما و مانند تمام راهکارها و ابزارهای موجود در دنیا همیشه در حال توسعه و رشد است و نگاه تخصصی و علمی را می طلبد.
مرکز مشاوره تخصصی مراکز تماس ICCS کنار شما خواهد بود تا بتوانیید همگام با کسب و کار خود ارتباط خود با مشتریان را نیز توسعه و تکامل ببخشید
راه اندازی مرکزتماس
شروع جدی و حرفه ایی ارتباط سازمان شما با مشتریان از طریق ایجاد یک مرکزتماس آغاز می شود که این مرکزتماس به مرور زمان و با بلوغ کسب و کار شما و البته مشتریان شما بالغ و رشد می کند . بسیار اهمیت دارد که از ابتدا این مرکزتماس با بنیان هایی درست و قوی و با پیش بینی توسعه آینده بنا نهاده شود و البته اجرا شود.
مرکز مشاوره تخصصی مراکز تماسICCS به شما پیشنهاد می کند تا از همان ابتدا به فکر آینده ارتباط خود با مشتریانتان باشد و درست و هوشمندانه سرمایه گذاری کنید
مرکز تخصصی مشاوره مرکزتماس با مشتریان ICCS
ICCS با بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه های طراحی، راه اندازی، مشاوره ، آموزش و البته کسب و کار در حوزه صنعت مرکزتماس، تلاش دارد تا با اشتراک گذاشتن این دانش و تجربه کمکی کند به رشد و پیشرفت این صنعت در کشور ایران که البته از ظرفیت های بالای حوزه نیروی انسانی، تکنولوژی و البته مدیریت برخوردار است .
